Paskelbta

Kokybės Balo ir Ožio diena išaušo. Švęskime!

Šiandien kažkoks ypatingadienis: lapkričio 12 yra Ožio diena, kuri šiemet sutampa su antrą lapkričio ketvirtadienį minima Kokybės diena. Aš vis nueinu į day.lt ir vis nenustoju stebėtis. Kam ateitų į galvą minėti Kokybės dieną?

Ar ją turėtų  švęsti tie, kurie džiaugiasi “vokiškos kokybės” automobiliais, ar kažkokius protestus rengti turguje perkantys ABIBAS prekinio ženklo treningus? Kaip tokią dieną minėti? Valgyti Andriaus Užkalnio pagirtame restorane ar susipurtyti butelį alaus už kiosko Naujamiestyje? Rimtai, nesuprantu, kam tokie minėjimai.

Na, bet turim ką turim, tai šiandien paminėsiu Kokybės Balo dieną. Ne šiaip minėsiu – va imsiu ir parašysiu apie kokybės balą jums, kad žinotumėt.

Kokybės balas

Trumpai tariant, Kokybės balas (arba Quality Score, arba tiesiog QS) yra pažymys, kurį gaunate už savo raktažodžių, skelbimų tekstų ir nukreipimo puslapių tarpusavio atitikimą. Jeigu padirbėsite iš peties ir šiuos tris dėmenis tinkamai atitaikysite, gausite 10. Jeigu tingėsit, sukursit vieną kampaniją, vieną skelbimų grupę, sumesit 2675 raktinius žodžius į vieną katilą ir visiems sukursite bendrą skelbimą, gausit tiek, kad bus gėda žmogui pasakyt.

“Kas man iš to aukšto balo, aš universitete penktetais mokiausi, o štai koks protingas užaugau!”, – sakysite jūs. O mes, Digital Academy žmonės, šiek tiek pašaipiai pavartysime akis ir atsidusime (ir turbūt pakviesime jus į savo mokymus!). Yra bent 2 priežastys stengtis turėti jį kuo aukštesnį:

  1. Aukštas kokybės balas – gana tiesus kelias žemesnėms kainoms už paspaudimą,
  2. Aukštas kokybės balas – vienas iš svarbiausių faktorių nusprendžiant, kurioje pozicijojepasirodys jūsų skelbimas.

Romualdas - pirmūnas, gavo 10/10. Tadas tai šiaip sau, o aš tai visai ožka, tik ragiukų trūksta :(

Matot, kaip yra: quality score žiauriai veikia skelbimo reitingą (Ad Rank) – dar paslaptingesnį skaičių, kuris nėra pavaizduojamas AdWords sistemoje, tačiau kuris labai priklauso nuo QS ir nuo kurio priklauso, ar skelbimas bus rodomas, o jei bus rodomas – kurioje vietoje.

Manysiu, kad įtikinau dėl aukšto QS reikalingumo. Jei visai netyčia nežinote, kur jį galima rasti, tai pasakysiu: Google AdWords paskyroje nueinate į Keywords lygmenį, spaudžiate Columns -> customize columns ir įsimetate jį į bendrą lentelę. O tada belieka jį pakelti.

Štai keli būdai tai padaryti. Nieko sudėtingo:

  1. Rašykite gerus skelbimus: rašykite be klaidų, su lietuviškomis raidėmis (nebent, žinoma, rašote angliškai ar rusiškai), kvieskite vartotoją veikti, pirkti, tikrinti, įsitikinti, užsisakyti. Tegul žmogus iš Google paieškos nekantrauja, trokšta spausti ant skelbimo. Be abejo, tai reiškia, kad skelbimas turi atitikti užklausą (reklamuodami kavos pupeles, skelbime nerašykite, kad kava didina kraujo spaudimą);
  2. Nemeluokite: jeigu skelbime vartotojui žadate, kad šiandien taikote 60% nuolaidą visiems kvepalams, tai būkit mieli, pasistenkite, kad jis paspaudęs ant skelbimo tas nuolaidas ir rastų.
  3. Išsišluokite kiemą. Čia toks vaizdingas pasakymas, reiškiantis “susitvarkykite svetainę”. Nukreipimo puslapiai turi krautis greitai (ar jau sakiau, kad jų turinys turi būti susijęs su skelbimų tekstais ir raktažodžiais?)

Yra ir daugiau tų būdų, bet jie visi susiveda į bendros paskyros kokybės palaikymą ir tvarkingą puslapį, į kurį kviečiam savo lankytojus. Rašote vis naujus tekstus, prižiūrite CTR, taisote klaidas svetainėje.

Bet šiandien, mieli bičiuliai, švęskime. Šveskime Kokybės Balo dieną, o nuo rytojaus ryto nesiožiuodami optimizuokime savo AdWords paskyras. Nes gausit dvejetą, ir bus jums!

Įrašo autorė – sertifikuota Google trenerė Milda Prušinskaitė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

eight − three =