Išsirinkite mokymų paketą

Juodasis Meniu viršuje - mokymų paketai. Jie sudėlioti pagal skirtingas pozicijas darbe, kad sužinotum kuo daugiau savo veiklai aktualių dalykų. Mokymai išdėstyti logine seka, pradedant nuo pačių žemiškiausių ir baigiant trupučiu raketų mokslo. Pasirink sau artimą temą ir imk daugiau mokymų už mažiau pinigų.

Bijai žinių perkrovos ir nori tik vieno konkretaus mokymo? Rinkis iš Baltojo Sąrašo žemiau, dėkis į krepšelį ir ateik! Bus brangiau, bet tiksliau.

Mokymų paketai

show blocks helper

Rezultatų: 15

  • Google Analytics

    Google Analytics

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: lapkričio 7 d.; gruodžio 5 d.

     

    Google Analytics – tai plačiausiai pasaulyje naudojamas galingas interneto rinkdaros įrankis. Jis leidžia stebėti lankytojų srautus ir elgseną tinklalapyje, padeda įvertinti tinklalapio efektyvumą, paskaičiuoti investicijų į reklamos kanalus naudą ir grąžą (ROI). Prisijaukinęs Google Analtics ataskaitas, galėsi optimizuoti savo tinklalapį, padidinsi reklamos efektyvumą ir, žinoma, pelną. Jei kasdien susiduri su interneto rinkodara ar e. komercija, tiesiog privalai išmanyti Google Analytics ir jo neribotas galimybes. Praktinio seminaro metu galėsi dirbti su savo tinklalapio Google Analytics paskyra. Jeigu tokio neturi – ne bėda, suteiksime prieigą prie testinės paskyros. Jau tą pačią dieną pritaikysi gautas žinias ir kartu su Google Analytics galėsi sėkmingai siekti savo verslo tikslų.

    Į krepšelį
  • Google Ads

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: lapkričio 8 d.; gruodžio 6 d.

     

    Komunikacijoje dažnai sakoma, kad turinys yra visagalis. Kai kalbame apie interneto rinkodarą arba e. komerciją, visagaliai būna ir keli raktiniai žodžiai. Jie gali pritraukti daugiau lankytojų į tavo tinklalapį, išskirti tave iš konkurentų būrio ir, žinoma, padidinti pardavimus.

    Šie mokymai skirti padėti tau surasti tuos raktinius žodžius ir suprasti visą Google Ads (AdWords) sistemą, dažnai įvardijamą, kaip viena efektyviausių interneto rinkodaros priemonių. „Digital Academy“ specialistai pristatys visus pagrindinius Google reklamos formatus, pasidalins praktiniais patarimais apie kokybiškos reklamos kūrimą, o tu kartu su lektoriais sukursi pirmą reklamos kampaniją. Jeigu tavo reklamuojamas tinklalapis atitiks Google reikalavimus, suteiksime tau 45 € vertės kuponą Google Ads (AdWords) reklamai internete.

    Išmokęs dirbti su Google Ads (AdWords) sistema, neabejotinai įneši šviežio oro į savo įmonės interneto rinkodarą.

    Į krepšelį
  • Google Analytics Advanced

    Google Analytics Advanced

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: spalio 17 d.; lapkričio 21 d.; gruodžio 19 d.

     

    Pasakoti, kodėl Google Analytics yra efektyvus interneto rinkodaros įrankis tau nereikia – puikiai žinai svarbiausius parametrus, kaip žuvis nardai po Google Analytics ataskaitas, o kolegos gabūt tave net vadina Google Analytics guru. Ir vis dėlto, kaip ir kiekvienas profesionalas, turbūt nori išmokti Google Analytics naudoti greičiau, interneto rinkodaros efektyvumą matuoti sparčiau ir geriau, o ties duomenų analize praleisti dar mažiau laiko. Turbūt pasvarstai ir apie galimybę išlaikyti GAIQ sertifikatą – tikro Google Analytics eksperto įvertinimą.

    Skirk vos vieną dieną Google Analytics mokymams pažengusiems, užduok klausimus patyrusiems „Digital Academy“ specialistams, išlaikyk Google Analytics egzaminą ir gauk sertifikatą.

    Pažadame, jau kitą dieną Google Analytics įrankiu naudosiesi efektyviau nei bet kada anksčiau.

    Į krepšelį
  • Google Ads Advanced

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: spalio 18 d.; lapkričio 22 d.; gruodžio 20 d.

     

    Google Ads (Adwords) sistemą išmanai puikiai: moki surasti geriausius raktažodžius, žinai efektyviausius kanalus Google reklamos tinkle, o juose sukurti reklamos kampaniją tau – vienas juokas. Vadinasi, laikas žengti žingsnį į priekį ir perkelti Google Ads žinias į naują lygį.

    „Digital Academy“ specialistai pristatys Google Ads naujienas, išmokys, kaip maksimaliai išnaudoti reklamos Google paieškoje galimybes, papasakos, kokių tipinių klaidų reikia vengti, parodys, kaip sukurti sudėtingesnes reklamos kampanijas, kaip kurti ir matuoti mobiliesiems įrenginiams skirtą reklamą ir dar daugybę kitų naudingų dalykų. Mokymų metu atliksi praktines užduotis, uždavinėsi suktus klausimus, o pabaigoje laikysi Google Ads Search Advanced egzaminą.

    Pabaigęs mokymus, planuosi ir įgyvendinsi interneto reklamos kampanijas žymiai efektyviau, vadinsiesi tikru Google Ads specialistu ir turėsi tai įrodantį sertifikatą.

    Į krepšelį
  • SEO

    SEO

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: lapkričio 30 d.

     

    Organinė paieška Google ir kitose paieškų sistemose yra vienas efektyviausių būdų pritraukti klientus. O kaip atsidurti aukščiausiose paieškos pozicijose? Tam yra skirtas SEO – trys stebuklingos raidės skaitmeninėje rinkodaroje. Apie SEO yra girdėjęs daugelis, tačiau retas kuris iš tikrųjų žino, kaip tai veikia.

    Pasinaudok tuo – su „Digital Academy“ specialistais išmoksi optimizuoti savo svetainę ir stebėsi augantį lankytojų srautą. SEO mokymų metu susipažinsi su optimizavimo paieškos sistemoms pagrindais ir subtilybėmis, išmoksi suprasti techninius ir programinius svetainės SEO parametrus, išorinius faktorius ir visa kita, kas lemia tavo svetainės reitingą paieškų sistemose.

    Mokydamasis galėsi dirbti su savo ar bet kuria kita svetaine, gausi naudingus patarimus iš specialisto, atliksi rinkos analizę, konkurencijos ir raktažodžių tyrimus. Turbūt net nereikia sakyti, kad lankytojų srauto pokyčiais galėsi džiaugtis dar tą pačią dieną.

    Į krepšelį
  • Social Media: 2 dienos

    Social Media: 2 dienos

    400,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: lapkričio 14-15 d.

     

    Socialiniai tinklai pasauliniu mąstu tampa vienu pagrindinių skaitmeninių kanalų. Juose vartotojai bendrauja su draugais, gauna naujienas, pramoginį turinį. Didėjant mobiliųjų telefonų vartojimui, socialinių tinklų aplikacijose vartotojai praleidžia daugiausiai laiko. Nepaisant to, daugelio prekinių ženklų požiūris į socialinių tinklų rinkodarą yra atsiliekantis nuo tarptautinės praktikos, taip išnaudojant 1/10 visų socialinių tinklų teikiamų galimybių vystyti išmatuojamiems pardavimams tiek fizinėje, tiek skaitmeninėje erdvėje, išlaikyti lojalius vartotojus, valdyti CRM informaciją. Nė kiek neperdėsime teigdami, jog šiuose mokymuose įrodysime, jog viskas, ką žinote apie socialinių tinklų rinkodarą yra netiesa. Pateiksime labai tikslias rekomendacijas ir situacijas kaip socialinius tinklus gali išnaudoti kiekvienas mokymų dalyvis.

    Į krepšelį
  • Google Tag Manager: 2 dienos

    Google Tag Manager: 2 dienos

    400,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: spalio 30-31 d.

     

    Pristatome “The Next Big Thing” skaitmeninėje rinkodaroje ir analitikoje – Google Tag Manager. Tai įrankis, leidžiantis be programuotojų pagalbos svetainėje patalpinti remarketingo kodą, įdiegti Google Analytics, sekti Facebook „Like“ mygtukų paspaudimus, nuorodų paspaudimus ir daugybę kitų galimybių. Visa tai iš karto pritaikysi praktiškai – kiekvienas dalyvis gali dirbti su Google Tag Manager, AdWords ir Analytics paskyromis, o jų neturintiems suteikiame prieigą prie testinės paskyros. Mokymų metu tavęs laukia daugybė praktinių užduočių. Vos per dvi dienas išmoksi, kaip iki minimumo sumažinti priklausomybę nuo programuotojų, operatyviai įdiegti įvairius skaitmeninės analitikos įrankius ir kaip surinkti papildomų itin svarbių duomenų. Įgijęs teorinių žinių ir išmokęs daug praktinių Google Tag Manager gudrybių, savo verslo tikslų sieksi efektyviau ir žymiau greičiau, nei iki šiol.

    Į krepšelį
  • Google Tag Manager Advanced: 2 dienos

    Google Tag Manager Advanced: 2 dienos

    400,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: gruodžio 12-13 d.

     

    Google Tag Manager Fundamentals mokymams sulaukus didelio susidomėjimo, pristatome GTM Advanced dviejų dienų kursą norintiems dar labiau pagilinti žinias. Šių mokymų metu parodysime įvairių GTM gudrybių, kurios tau atvers naujus web-tracking‘o horizontus. Sužinosi, kaip bendrauti su kolegomis programuotojais, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas rezultatas. Iš arti pamatysi, kaip keliauja duomenys, kaip patikrint, ar viskas atlikta tinkamai. Tokius iššūkius kaip Enhanced Ecommerce perkąsi, kaip riešutus. Kaip ir GTM Fundamentals mokymų atveju, Advanced kursas  yra kupinas praktinių užduočių. Mūsų tikslas suteikti ne tik teorines, bet ir praktikes žinias, kurias tuoj pat galima pritaikyti praktikoje.

    Į krepšelį
  • Google Display Network & Remarketing

    Google Display Network & Remarketing

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: spalio 25 d.

     

    Google vaizdinės reklamos tinklas (GDN) – puikus būdas ne tik sustiprinti prekės ženklo žinomumą, papildyti Google paieškos kampanijas, bet ir gauti papildomų konversijų iš tų interneto vartotojų, kuriems jūsų paslaugos tikriausiai įdomios, tačiau jie nesugalvoja jūsų ieškoti! Mokymuose gilinsimės į GDN galimybes, ieškosime būdų surasti tinkamą auditoriją jūsų verslui ir netgi galėsime sukurti vieną kitą reklaminį skydelį!
    Apibūdinti pakartotinę rinkodarą trumpai galima taip: tai galimybė „pagauti“ svetainėje jau buvusius lankytojus ir jiems teikti įvairius pasiūlymus pagal tai, ką jie jūsų svetainėje nuveikė: tiesiog apsilankė, įsidėjo prekių į krepšelį, užpildė kontaktinę formą, pirko ir t.t. Pakartotinė rinkodara taikoma tiek Google vaizdinės reklamos tinkle, tiek paieškoje. Be to, galima taikyti reklamą žmonėms, kurie matė jūsų įkeltą vaizdinę medžiagą Youtube svetainėje!

    Į krepšelį
  • Email marketing

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: spalio 24 d.

     

    Pamiršk tuos, kurie sakė, kad elektroninis paštas ir naujienlaiškių siuntimas yra reklamos atgyvena. Kasdien milijonai bendrovių visame pasaulyje investuoja į šį efektyviausią pardavimų skatinimo kanalą ir uždirba daugiau nei jų konkurentai. Kodėl tu negali padaryti to paties?

    Šiuose mokymuose teorijos mažiau nei praktikos. „Digital Academy“ skaitmeninės rinkodaros specialistai pasidalins visomis savo žiniomis apie naujienlaiškių kūrimą ir siuntimą. Mokysiesi iš geriausių pavyzdžių, sužinosi, kaip surinkti kontaktų bazę, išmoksi parašyti gerą naujienlaiškį, analizuosi savo įmonės duomenis ir situacijas. Jeigu tavo bendrovė vis dar nesinaudoja el. pašto reklama, nagrinėsi tipinius pavyzdžius, o grįžęs po mokymų galėsi pats sukurti el. pašto rinkodaros strategiją.

    Iš naujo atradęs neribotas elektroninio pašto galimybes, greitai padidinsi savo įmonės pardavimus.

    Į krepšelį
  • Brand Identity

    Brand Identity

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: lapkričio 2 d.

     

    Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas

    Pasauliniai tyrimai rodo, kad bendrovių, daug investavusių į rinkodarą ir reklamą, bet prieš tai nepasirūpinusių savo prekės ženklo identitetu, investicinė grąža nėra didelė. Puiki ženklodaros strategija potencialius klientus paverčia nuolatiniais, nes pasiūlo geriausią problemos sprendimą, ne tik produktą. Jūsų produktas/paslauga ir logotipas nėra prekės ženklas. Prekės ženklas yra jūsų bendrovės asmenybė, kuri nebūtinai siūlo unikalų produktą, bet pati yra unikali tuo dėl ko egzistuoja, kodėl ir kaip kuria savo produktus ar paslaugas, kokiems žmonėms tai siūlo. Pažvelkite į save veidrodyje ir pasakykite dėl kokios priežasties gyvenate? Tą patį padarykite su organizacija – dėl kokios priežasties ji buvo įkurta? Jeigu negalite apibrėžti savo prekės ženklo, to nepadarys ir jūsų klientai. Arba ją apibrėš kažkas kitas – tarkim, jūsų konkurentai.

    Šiuose mokymuose turėsite galimybę pažinti visus prekės ženklo identiteto kūrimo etapus. Praktinių užduočių dėka išgryninti jau esamo arba naujai kuriamo prekės ženklo identitetą.  Kai turėsite aiškią prekės ženklo poziciją, pereisite prie vizualinio identiteto formavimo – mokysitės ne tik tiksliai suformuluoti užduotis kūrybinei komandai, bet ir naudodamiesi lektorių pateiktais įrankiais pamėginsite prekės ženklo vizualinį stilių ir priemones skirtingiems kanalams sukurti patys. (Facebook cover`ius, moodboard`us, foto, vaizdus socialiniams tinklams ir pan.).

    Į krepšelį
  • Website for Conversions

    250,00  + PVM

    Interneto svetainė – tai ne tik dažnai pirmasis kliento įspūdis apie tavo įmonę ar produktus. Tai ir vieta, kur įvyksta pardavimas. Gali kurti efektyviausias skaitmeninės reklamos kampanijas, atvesti tūkstančius lankytojų į savo interneto svetainę, tačiau kaip padaryti, kad jie apsispręstų pirkti?

    Būtent į šį klausimą atsako mokymai „website fundamentals“. „Digital Academy“ lektorius, tikras savo srities profesionalas, pristatys ir leis praktiškai išbandyti metodologiją, kuri padeda suvaldyti internetinio projekto kūrimo detales. Mokymo metu sužinosi, kas yra turinio rinkodara, kokie yra vartotojų poreikiai ir kokie yra geros interneto svetainės kūrimo elementai. Teorines žinias iš karto versi praktinėmis – nustatysi ir susiaurinsi tikslinę auditoriją, įvardinsi vartotojų poreikius ir juos susiesi su savo verslo tikslais.

    Po mokymų galėsi sukurti tokį tinklapį (aplikaciją, parduotuvę, portalą ir pan.), kuris atras kelią ne tik į kliento širdį, ber ir jo piniginę.

    Į krepšelį
  • YouTube Video Advertising

    YouTube Video Advertising

    250,00  + PVM

    Reklamoje karaliauja vaizdas. Įtraukiantys video klipai, netikėti spaudos maketai, įdomūs plakatai ar vaizdo skydeliai – visa tai prikausto dėmesį ir kuria emocinį ryšį su prekės ženklu. Bet net ir įtaigiausiai reklamai reikia efektyvių reklamos kanalų, tokių kaip YouTube.

    Youtube jau seniai nėra tik mėgėjiškų video galerija. Tai vieta, kurioje prekių ženklai patys siūlo įtraukiantį turinį, nuožmiai konkuruoja dėl dėmesio ir aktyviai bendrauja su savo vartotojais. Tai vieta, kurioje vartotojai praleidžia vis daugiau laiko – kas minutę čia įkeliama 300 valandų naujo turinio. Ir todėl tai yra vieta, kurioje reikia išmokti reklamuotis. „Digital Academy“ lektoriai atskleis įkvepiančių reklamų paslaptis, papasakos, kaip uždirbti pinigų iš YouTube kanalo ir išmokys, kaip planuoti ir įgyvendinti vaizdinės reklamos kampanijas.

    Mokydamasis teoriją derinsi su praktika, o pabaigoje laikysime YouTube Video Advertising sertifikatą. Video yra įtaigiausias skaitmeninės reklamos žanras – išmok tuo pasinaudoti.

    Į krepšelį
  • Google Mobile Advertising

    Google Mobile Advertising

    250,00  + PVM

    Seniai praėjo laikai, kai vienintelė galimybė prisijungti prie interneto buvo kompiuteris. Šiandien žmonės vis dažniau ieško informacijos išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pagalba. Nenuostabu, kad mobilios aplikacijos tampa neatsiejama išmanios eros ir skaitmeninės rinkodaros dalimi – yra apskaičiuota, kad jau 2015 m. Mobile Ad Spending pasieks 67.1 mlrd. Amerikos dolerių.

    Mobile advertising – tai naujausi „Digital Academy” mokymai, parengti atsižvelgiant į augantį verslo poreikį aplikacijoms. Mokymų metu sužinosite, kaip mobilieji įranginiai keičia rinkodarą ir kokias reklamos galimybes jie atveria. „Digital Academy“ lektoriai papasakos, kokios yra mobiliųjų įrenginių konversijos, kuo jos skiriasi, kaip jas nustatyti ir sekti. Mobiliosios aplikacijos jau dabar yra puiki rinkodaros galimybė – išmok tuo pasinaudoti.

    Į krepšelį
  • Media Mix

    Media Mix

    250,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: lapkričio 28 d.

     

    Kasdien mus pasiekia daugybė reklamos rūšių, todėl vis labiau neapsieinama be Media planuotojų pagalbos, kurie yra kaip centriniai taškai besisukančiame reklamos kampanijų rate.

    Kiekvienas potencialus produkto ar paslaugos klientas turi idealų laiką ir vietą, kur jis gali būti pasiektas su reklamos pranešimu. Efektyviausia reklama yra ta, kuri pasiekia vartotoją tada, kada jo susidomėjimas yra didžiausias. Šis procesas neapsieina be rinkos analizės, nustatytų media tikslų, įgyvendinimo ir rezultatų įvertinimo siekiant tolimesnių veiksmų. Šie mokymai sukurti agentūroms, produktų vadovams, rinkodaros specialistams ir tiems, kas nori žinoti, kaip nustatyti pačias efektyviausias media priemones, kad pasiektų tikslinę rinką. Media planavimas – tai minimaliais resursais pasiekti maksimalūs rezultatai.

    Digital Academy pasiruošusi aiškiai ir suprantamai pristatyti medijos, agentūros ir kliento tarpusavio ryšį.

    Į krepšelį

Rezultatų: 15