Google Analytics Advanced

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: spalio 17 d.; lapkričio 21 d.; gruodžio 19 d.

 

Pasakoti, kodėl Google Analytics yra efektyvus interneto rinkodaros įrankis tau nereikia – puikiai žinai svarbiausius parametrus, kaip žuvis nardai po Google Analytics ataskaitas, o kolegos gabūt tave net vadina Google Analytics guru. Ir vis dėlto, kaip ir kiekvienas profesionalas, turbūt nori išmokti Google Analytics naudoti greičiau, interneto rinkodaros efektyvumą matuoti sparčiau ir geriau, o ties duomenų analize praleisti dar mažiau laiko. Turbūt pasvarstai ir apie galimybę išlaikyti GAIQ sertifikatą – tikro Google Analytics eksperto įvertinimą.

Skirk vos vieną dieną Google Analytics mokymams pažengusiems, užduok klausimus patyrusiems „Digital Academy“ specialistams, išlaikyk Google Analytics egzaminą ir gauk sertifikatą.

Pažadame, jau kitą dieną Google Analytics įrankiu naudosiesi efektyviau nei bet kada anksčiau.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • žinai, kad Googe Analytics sparčiai tobulėja, ir nori tobulėti kartu;
  • sieki identifikuoti silpniausias savo tinklalapio puses;
  • norėtum duomenų analizei ir rinkodaros efektyvumo matavimui skirti daug mažiau laiko nei skiri dabar;
  • nori geriau suprasti, kaip klientai apsisprendžia pirkti;
  • svajoji gauti tarptautinį GAIQ sertifikatą – patyrusių „Digital Academy“ lektorių dėka jį gauna net 92 proc. mokymų dalyvių.

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip sekti konversijas;
  • kaip apibrėžti esminius našumo rodiklius;
  • kaip nustatyti ir kam panaudoti tinkintus segmentus;
  • kaip susikurti tinkintą ataskaitą pagal savo poreikius;
  • kaip susikurti prietaisų skydelius ir juos panaudoti patogiam informacijos pateikimui.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Analytics Advanced”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

eighteen + thirteen =

LaikasTema
09.10 - 09.40Įžanga.
Populiariausios GA ataskaitos. Ką reikia žinoti norint išnaudoti Google Analytics.
09.40 - 11.00Esminių našumo rodiklių apibrėžimas. Nustatyk ir stebėk esminius našumo rodiklius.
Kas yra esminiai našumo rodikliai (KPI - key performance indicators); esminių našumo rodiklių nustatymas, stebėjimas, analize; veikimas remiantis esminiais našumo rodikliais. Mikro ir makro konversijos. Vertės priskyrimas konversijoms.
11.00 - 11.15Kavos pertraukėlė
11.15 - 12.15
Konversijų sekimas. Naudingų veiksmų matavimas su Event Tracking. Konversijų keliai -"Goal Funnels".
Kaip pamatuoti tuos naudingus veiksmus kurių negalime nustatyti per Goal Tracking ir Ecommerce. Kaip stebėti lankytojų kelią iki tikslo. Turinys: teisingas veiksmų parinkimas konversijoms; konversijų sekimo nustatymas - tikslai; tikslų vykdymo informacijos stebėjimas ir analizė. Praktinė užduotis: event tikslo nustatymas.
12.15 - 12.45Event Tracking.
Kas tai yra, kaip nustatoma, kam panaudoti.
12.45 - 13.30Pietų pertrauka
13.30 - 14.00Vartotojų grupavimas į segmentus ir jų elgsenos stebėjimas. Naujų segmentų kūrimas. Istorinių duomenų analizė.
Turinys: Duomenų segmentavimas naudojant GA nustatytus segmentus; naujų segmentų kūrimas. Praktinė užduotis: sukurti vartotojų mačiusių tavo TV reklamos segmentą.
14.00 - 14.45Tinkintos ataskaitos - Custom Reports. Nebegaišk laiko su standartinėmis ataskaitomis - susikurk ataskaitą pagal savo poreikius.
Turinys: kam galima panaudoti tinkintas ataskaitas; kaip sukonfiguruoti tinkintą ataskaitą; tinkintų ataskaitų panaudojimas reikalingų duomenų pateikimui vienoje vietoje. Praktinė užduotis: tinkintos ataskaitos konfigūravimas.
14.45 – 15.30Skirtingų kanalų konversijos. Panaudok Analytics tam, kad suprastum, kaip kiekvienas sąlyčio su naudotoju taškas paveikia verslo rezultatus.
Turinys: Skirtingų kanalų sąveikos apibrėžimas ir esminės sąvokos; "Multi-channel funnels" ataskaitų duomenų nagrinėjimas; konversijos ir prisidėjimo prie konversijos santykis; konversijų kelių peržiūra.
Vertės priskyrimo modelių kūrimas ir palyginimas su Google Analytics.
Turinys: priskyrimo modelių ("attribution models") apžvalga; skirtingų priskyrimo modelių palyginimas; priskyrimo modelių nauda.
15.30 - 15.45Kavos pertraukėlė
15.45 - 16.30Google Analytics - Mobilios aplikacijos/Mobilus srautas.
Esminiai skirtumai tarp Web ir Mobiliųjų aplikacijų apskaitos Google Analytics.
Vartotojų identifikavimas skirtinguose įrenginiuose.
Mobiliųjų įrenginių įtakos matavimas.
16.30 - 17.00Pasiruoškime GAIQ egzaminui
17.00 - 18.30GAIQ egzaminas

Domas VyšniauskasDomas Vyšniauskas.

Domas yra sertifikuotas „Google“ treneris ir „Digital Academy” idėjos autorius. Domas negali gyventi be skaičių, grafikų ir lentelių, todėl jo mėgstamiausias Google produktas yra Google Analytics. Digital Academy Domas moko kaip integruoti „Google“ produktus į komunikaciją Internete ir kaip išnaudoti „Google Analytics“, kad pasiekti maksimalų rinkodaros veiksmų efektyvumą.

Apie Google produktus savo pranešimus Domas skaitė konferencijose Google Baltic’s Analytic Days, Login2013, CEE Agency Day Warsaw ir kituose Google Partners renginiuose.

Romuald Nareiko

Romuald Nareiko.

Pastaruosius septynerius metus Romuald dirba išskirtinai su „Google“ produktais – per tą laikotarpį jis paleido daugiau nei 1000 „Google Adwords“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Googe Analytics“ paskyrų. Šiuo metu Romuald vadovauja reklamos agentūrai „Intent Agency“, taip pat nuolat rengia ir veda vidinius ir atvirus mokymus apie „Google“ produktus: „Google Analytics“ ir „Google AdWords“. Romuald net 6 kartus buvo apdovanotas sertifikatu „Google AdWords Professional“, taip pat turi ir „Google Analytics“ kvalifikacijos sertifikatą.

Rytis Meskauskas

Rytis Meškauskas.

VU Informatikos bakalauras, VU TVM tarpautinio marketingo ir prekybos magistras. Nuo 2012 gruodžio yra įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu. Su Google AdWords ir Analytics sistemomis dirba nuo 2007 metų. Google Analytics bei Google AdWords Individual Qualification.

Kasdieninė veikla: Komunikacijos internete planavimas, vykdymas, analizė ir optimizavimas. Ilgametis darbas su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt.