Google Analytics

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: lapkričio 7 d.; gruodžio 5 d.

 

Google Analytics – tai plačiausiai pasaulyje naudojamas galingas interneto rinkdaros įrankis. Jis leidžia stebėti lankytojų srautus ir elgseną tinklalapyje, padeda įvertinti tinklalapio efektyvumą, paskaičiuoti investicijų į reklamos kanalus naudą ir grąžą (ROI). Prisijaukinęs Google Analtics ataskaitas, galėsi optimizuoti savo tinklalapį, padidinsi reklamos efektyvumą ir, žinoma, pelną. Jei kasdien susiduri su interneto rinkodara ar e. komercija, tiesiog privalai išmanyti Google Analytics ir jo neribotas galimybes. Praktinio seminaro metu galėsi dirbti su savo tinklalapio Google Analytics paskyra. Jeigu tokio neturi – ne bėda, suteiksime prieigą prie testinės paskyros. Jau tą pačią dieną pritaikysi gautas žinias ir kartu su Google Analytics galėsi sėkmingai siekti savo verslo tikslų.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • nori išmokti, kaip dirbti su Google Analytics;
  • nemėgsti skaičių ir manai, kad Google Analytics sistemoje jų yra per daug;
  • nori tiksliai žinoti, kaip tavo tinklalapį pasiekia lankytojai;
  • esi pasiruošęs sužinoti, kokie yra svarbiausi Google Analytics parametrai (ne, tai ne lankytojų skaičius, ir ne „bounce rate“), ir nori išmokti juos pamatyti bei įvertinti;
  • sieki sukonfigūruoti Google Analytics taip, kad jis geriausiai atitiktų tavo verslo poreikius.

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip veikia Google Analytics ir kur rasti pagrindinius duomenis;
  • kokie yra svarbiausi paskyros nustatymai;
  • kas yra tavo tinklalapio lankytojai – kaip jie ateina, kiek laiko išbūna ir ką ten veikia, kada palieka tinklalapį ir kiek iš jų neįvykdo naudingo veiksmo;
  • kaip nustatyti, kurie srauto šaltiniai yra efektyvūs, o kurie – ne;
  • kaip sukurti išmatuojamus tikslus tinklalapio lankytojams ir įvertinti jų svarbą;
  • kaip pamatuoti rinkodaros kampanijų atsiperkamumą;
  • kaip pasidaryti Google Analytics ataskaitas, jas analizuoti ir atlikti statistika paremtus pakeitimus.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Analytics”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

6 − 2 =

LaikasTema
09.10 - 10.10Įžanga. Pagrindinės sąvokos.
Trumpas mokymų pristatymas, pagrindinių sąvokų, susijusių su Google Analytics, apžvalga. Sistemos veikimo principas.
10.10 - 11.10Pagrindai - Admin rubrika.
Google Analytics nustatymų peržiūra - paskyros, nuosavybės, profiliai (views). Naudotojų administravimas. „Clean Data“ - naujų profilių kūrimas, pagrindinių duomenų filtrų panaudojimas. Praktinė užduotis: profilio sukūrimas, bazinių filtrų pritaikymas.
11.10 - 11.25
Kavos pertraukėlė
11.25 - 12.10Pagrindai - navigacija Analytics paskyroje.
Kokius duomenis pateikia Google Analytics, kaip jie yra sugrupuoti ir atvaizduoti. Duomenų pateikimo būdo pritaikymas prie savo poreikių. Laikotarpių pasirinkimas. Duomenų paieška ir rūšiavimas. Praktinės užduotys: savarankiškas pasirinkto laikotarpio duomenų rūšiavimas ir filtravimas pagal pateiktus kriterijus.
12.10 - 12.40Google Analytics standartinės ataskaitos – Intelligence Events ir Real Time.
Google Analytics automatiniai pranešimai apie svarbius įvykius mūsų tinklapyje. „Custom alerts“ – nustatome įspėjimus apie įvairius įvykius Google Analytics sistemoje. Praktinė užduotis – įspėjimo apie neveikiančią reklaminę kampaniją nustatymas. Real Time – realaus laiko statistika ir kuo ji gali būti naudinga.
12.40 - 13.25Pietūs
13.25 - 15.00Google Analytics standartinės ataskaitos – Audience, Aquisition, Behavior.
Pagrindinių ataskaitų peržiūra - "audience, aquisition, behaviour". Kas yra mūsų lankytojai – demografiniai rodikliai, pomėgiai. Iš kur jie pas mus ateina – kanalų grupavimas, srauto šaltiniai. Ką jie veikia tinklapyje – populiariausi vidiniai puslapiai, „users flow“ ataskaita. Praktinė užduotis: trumpa
lankytojų analizė; grįžtantys vs. nauji lankytojai, srauto šaltinių veiksmingumas, populiarūs tinklapio puslapiai.
15.00 - 15.15Kavos pertraukėlė
15.15 - 16.15Tikslai
Lankytojų veiksmų stebėjimas ir įvertinimas – tikslai ir jų panaudojimo galimybės; tikslų nustatymas ir peržiūra; išplėstinė tikslų statistika – „Funnels“ ir „Goal flow. Praktinė užduotis: tikslo nustatymas.
16.15 - 16.45Srauto šaltinių valdymas.
Kaip veikia srauto šaltiniai, kaip įvairūs rinkodaros atsispindi statistikoje, kaip teisingai atskirti duomenis. Teisingų nuorodų priskyrimas įvairiems srauto šaltiniams. Praktinė užduotis: nuorodų žymėjimo strategijos sukūrimas pavyzdinei reklaminei kampanijai.
16.45 – 17.00Klausimai, atsakymai, diplomų įteikimas.

Domas VyšniauskasDomas Vyšniauskas.

Domas yra sertifikuotas „Google“ treneris ir „Digital Academy” idėjos autorius. Domas negali gyventi be skaičių, grafikų ir lentelių, todėl jo mėgstamiausias Google produktas yra Google Analytics. Digital Academy Domas moko kaip integruoti „Google“ produktus į komunikaciją Internete ir kaip išnaudoti „Google Analytics“, kad pasiekti maksimalų rinkodaros veiksmų efektyvumą.

Apie Google produktus savo pranešimus Domas skaitė konferencijose Google Baltic’s Analytic Days, Login2013, CEE Agency Day Warsaw ir kituose Google Partners renginiuose.

Romuald Nareiko

Romuald Nareiko.

Pastaruosius septynerius metus Romuald dirba išskirtinai su „Google“ produktais – per tą laikotarpį jis paleido daugiau nei 1000 „Google Adwords“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Googe Analytics“ paskyrų. Šiuo metu Romuald vadovauja reklamos agentūrai „Intent Agency“, taip pat nuolat rengia ir veda vidinius ir atvirus mokymus apie „Google“ produktus: „Google Analytics“ ir „Google AdWords“. Romuald net 6 kartus buvo apdovanotas sertifikatu „Google AdWords Professional“, taip pat turi ir „Google Analytics“ kvalifikacijos sertifikatą.

Rytis Meskauskas

Rytis Meškauskas.

VU Informatikos bakalauras, VU TVM tarpautinio marketingo ir prekybos magistras. Nuo 2012 gruodžio yra įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu. Su Google AdWords ir Analytics sistemomis dirba nuo 2007 metų. Google Analytics bei Google AdWords Individual Qualification.

Kasdieninė veikla: Komunikacijos internete planavimas, vykdymas, analizė ir optimizavimas. Ilgametis darbas su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt.