Brand Identity

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: balandžio 26 d.

 

Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas

Pasauliniai tyrimai rodo, kad bendrovių, daug investavusių į rinkodarą ir reklamą, bet prieš tai nepasirūpinusių savo prekės ženklo identitetu, investicinė grąža nėra didelė. Puiki ženklodaros strategija potencialius klientus paverčia nuolatiniais, nes pasiūlo geriausią problemos sprendimą, ne tik produktą. Jūsų produktas/paslauga ir logotipas nėra prekės ženklas. Prekės ženklas yra jūsų bendrovės asmenybė, kuri nebūtinai siūlo unikalų produktą, bet pati yra unikali tuo dėl ko egzistuoja, kodėl ir kaip kuria savo produktus ar paslaugas, kokiems žmonėms tai siūlo. Pažvelkite į save veidrodyje ir pasakykite dėl kokios priežasties gyvenate? Tą patį padarykite su organizacija – dėl kokios priežasties ji buvo įkurta? Jeigu negalite apibrėžti savo prekės ženklo, to nepadarys ir jūsų klientai. Arba ją apibrėš kažkas kitas – tarkim, jūsų konkurentai.

Šiuose mokymuose turėsite galimybę pažinti visus prekės ženklo identiteto kūrimo etapus. Praktinių užduočių dėka išgryninti jau esamo arba naujai kuriamo prekės ženklo identitetą.  Kai turėsite aiškią prekės ženklo poziciją, pereisite prie vizualinio identiteto formavimo – mokysitės ne tik tiksliai suformuluoti užduotis kūrybinei komandai, bet ir naudodamiesi lektorių pateiktais įrankiais pamėginsite prekės ženklo vizualinį stilių ir priemones skirtingiems kanalams sukurti patys. (Facebook cover`ius, moodboard`us, foto, vaizdus socialiniams tinklams ir pan.).

Kategorija:
X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • esi atsakingas už rinkodarą arba atskirus rinkodaros projektus;
  • esi atsakingas už organizacijos komunikaciją;
  • esi atsakingas už prekės ženklo vystymą;
  • dirbi rinkodaros, reklamos, viešųjų ryšių agentūroje ir esi atsakingas už klientų prekės ženklų kampanijas;
  • turi verslo idėją arba jau pradėjai kurti prekės ženklą produktui, paslaugai;
  • nori sužinoti, kaip sukurti arba išgryninti jau esamo prekės ženklo identitetą;
  • nori sužinoti kaip sukurti prekės ženklo naratyvą (šūkį) ir pozicionavimo strategiją;
  • perki ženklodaros ir dizaino paslaugas ir nori sužinoti, ko reikalauti iš partnerių ir kaip juos nukreipti tinkama linkme;
  • nori išmokti nemokamai prieinamais resursais kurti prekės ženklo vizualinį identitetą.

Mokymų metu sužinosi:

  • Kas yra prekės ženklas, branding`as, vizualinis idenitetas, logotipas, prekės ženklo stilius, kokie galimi prekės ženklo sąlyčio taškai su vartotoju.
  • Kodėl reikalinga prekės ženklo strategija ir kaip ją kurti.
  • Kaip suformuoti produkto/paslaugos grynąją vertę (kaip pirkėjas suvokia produkto funkcijas ir kaip jų įkainojimą). Išmoksite suformuoti savo prekės ženklų grynąsias vertes.
  • Kaip sukurti prekės ženklo identitetą. Kursite savo prekės ženklų identitetus.
  • Kokią poziciją užims prekės ženklas vartotojo sąmonėje arba kaip išgryninti aiškesnę jau esamų ženklų poziciją.
  • Kaip prekės ženklas bus pozicionuojamas. Bandysite sukurti savo pozicionavimo kryptį.
  • Kas yra prekės ženklo naratyvas ir kodėl jis reikalingas. Kursite savo prekės ženklo naratyvą.
  • Kas sudaro vizualinį identitetą, kas yra prekės ženklo stilius, kodėl svarbi prekės ženklo spalvinė paletė, šriftai, iliustracijos, nuotraukos, ikonos, vartotojo paskyra, video ir adaptacijos skirtingose platformose (print/digital).
  • Kokios yra resursų (nuotraukų, vektorių, video) platformos internete ir įrankiai, kuriais kuriamas prekės ženklo vizualinis identitetas.
  • Kaip suformuluoti užduotį kūrybinei komandai.
  • Nemokamais įrankiais kursite savo prekės ženklo stilių (moodboard).
  • Nemokamais įrankiais kursite savo prekės ženklo vizualines priemones socialinėms medijoms (facebook, instagram, google, youtube).

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Brand Identity”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

twenty − 13 =

LaikasTema
09:10 – 09:40Įžanga. Pristatoma programa, užduotys, jų atlikimo metodai, vertinimas ir darbo principas.
Aptariamos pagrindinės savokos.

Mokymų metu dalyviai supažindinami su prekės ženklo strategijos etapais ir “vedami” kiekvienu jų tol, kol pasiekia prekės ženklo vizualinio identiteto ir visų jam reikiamų priemonių kūrimo stadiją. Kiekvieno etapo metu (nuo strategijos, iki vizualų kūrimo bei panaudojimo) dalyviai atlieka praktines užduotis su savo pasirinktu prekės ženklu. Vizualinio identiteto formavimo etape, dirba su internete nemokamai prieinamais įrankiais ir kuria savo prekės ženklų stilių, Facebook cover`ius, “moodboard`us” ir kt.
09:40 - 10:40Prekės ženklo startegija ir identitetas.
Prekės ženklo strategija
- Kas yra prekės ženklas
-Kodėl reikalinga prekės ženklo strategija ir kas ją sudaro
- Kas yra “branding`as” ir kodėl jam reikalinga strategija.

Prekės ženklo identitetas
- Produkto/paslaugos pirkėjo suvokiamos grynosios vertės formavimas.
- Prekės ženklo identitetas (“brand essence”) ir jo kūrimas.
- Kritiniai, būtini “6 brand questions”, be kurių negali egzistuoti kryptingas prekės ženklas.
10:40 - 11:10Praktinės užduotys
1.Pagal pateiktą pavyzdį, išgryninti savo produkto pirkėjo grynąją vertę.
2.Pagal pateiktą metodiką, sukurti savo prekės ženklo idenitetą “brand essence”.
11:10 - 11:25Kavos pertraukėlė
11:25 - 11:50Atvejo analizė
Lektorius išnagrinėja vieną atvejį iš auditorijos atliktų užduočių, atsako į klausimus.
Įvertina visų atliktas užduotis google.docs.
11:50 - 12:40Pozicionavimas
-Kokią poziciją užims prekės ženklas vartotojo sąmonėje. Matrica, pagal kurią formuojamas prekės ženklų atpažįstamumas ar įsimintinumas.
-Kuo remiantis prekės ženklas yra diferencijuojamas, galimybės išgryninti aiškesnę poziciją.
-Kas yra prekės ženklo naratyvas ir kodėl jis reikalingas.
12:40 - 13:25Pietų pertrauka
13:25 - 14:10Praktinė užduotis
Apibrėžti prekės ženklo pozicionavimo kryptį ir jos naratyvą.
Lektorius išnagrinėja vieną auditorijos atliktą užduotį, atsako į klausimus. Įvertina visų atliktas užduotis google.docs
14:10 - 15:00Vizualinio identitetas kūrimas
-Kas yra vizualinis identitetas, prekės ženklas, logotipas.
-Ženklodaros sąlyčio taškai (Brand Touchpoints) - visos aplinkybės, kuriose klientai susiduria su prekės ženklu, jų aptarimas ir analizė vizualiniu aspektu.
-Brief’as - pirmasis prekės ženklo kūrimo etapas, sujungiantis vizualinę ir strateginę projekto dalis. Tokio pobūdžio dokumento tikslas, svarbiausi kūrimo principai, pritaikomumas įvairioms skirtingoms dizaino užduotims.
-Prekės ženklo vadovas - kam jis reikalingas, kaip juo vadovautis, brandbookų pavyzdžiai.
15:00 - 15:30Praktinės užduotys
1.Mokymų dalyviai pildo “brief”, skirtą kūrybinei komandai.
2.Pagal užpildytą klausimyną išskiriami pagrindiniai „raktažodžiai“, geriausiai
charakterizuojantys prekės ženklą.
Lektorius išnagrinėja vieną auditorijos atliktą užduotį, atsako į klausimus. Įvertina visų atliktas užduotis google.docs.
15:30 - 15:45Kavos pertraukėlė
15:45 - 16:45Prekės ženklo stilistikos kūrimas
- Vizualinio identiteto sudedamosios dalys, kiekvienos dalies specifika stiliaus formavime: šriftai, grafinė medžiaga -iliustracijos/nuotraukos, papildomi elementai - ikonos, vartotojo paskyra,video.
- Visą grafinį stilių ir prekės ženklą vienijanti universali idėja ir jos svarba prekės ženklo vystymui ilgalaikėje perspektyvoje, case study : Absolut, national geography, Nikon, Alzheimers australia, Know. canada, Melbourn city.
- Pagal brief’ą ir išskirtus raktažodžius formuojamas ženklo stilius, spalvinė paletė, parenkamos prekės ženklo stilių atitinkančiais asociatyvios nuotraukos.
- Resursai : kokybiškos mokamos ir nemokamos nuotraukų, vektorių bazės internete, įrankiai, kuriais kuriamas prekės ženklo grafinis identitetas.
- Prekės ženklo adaptacija skirtingoms pltaformoms - „Print“ ir „digital“, pagrindiniai skirtumai ir prekės ženklo kūrimo specifika priklausomai nuo pagrindinės naudojamos platformos. Digital’o vizualų specifika : formatai, spalvinės gamos, turinys, animacijos, responsive design.
-Prekės ženklo adaptacija socialinėms medijoms, jų specifika, gerų ir blogų dizaino adaptacijų case study, nuoseklumo svarba medijų dizaine, 3 sec taisyklė.
16:45 - 17:30Praktinės užduotys
1.Dalyviai kuria prekės ženklo stilius (Moodboard`us). Internetiniu įrankiu „Canva“.
2.Su “Canva” programa sukurti Facebook puslapio profilio nuotrauką, coverį ir post’ą.
Lektorius išnagrinėja vieną auditorijos atliktą užduotį, atsako į klausimus. Įvertina visų atliktas
užduotis google.docs.
17:30 - 17:45Klausimai, atsakymai, grupės laimėtojos paskelbimas, diplomų įteikimas.

Indrė Baltušė

Indrė Baltušė.

Indrė Baltušė dvylika metų dirba kaip rinkodaros ir komunikacijos konsultantė. Darbą pradėjusi nuo tarptautinio tinklo “IDEA GROUP” integruotų komunikacijos projektų Baltijos šalyse valdymo, penkerius metus buvo vienos iš agentūrų partnere, atsakinga už strateginio organizacijų ir prekių ženklų identiteto, integruotos komunikacijos, įvedimo į rinką strategijas.

Ji dirbo su Roche, Kempinski, DnB, Volfas Engelman, Lonas, Coffee Inn, ICOR, General Financing, KALEV, Suslavičius-Felix, Vilniaus degtinė, Northway prekių ženklais.

Indrė sukūrė “Lietuvos žurnalistikos centro” (VU) rinkodaros ir viešųjų ryšių programą, toliau dėsto pozicionavimo ir integruotos komunikacijos kursus pažengusiems. Kaip lektorė ir programų autorė yra dirbusi įvairiuose universitetuose (VU, MRU, Eurazijos tarptautinis universitetas, Vilniaus kolegija). Šiuo metu Indrė IMAGINE digital branding agentūros strategė ir yra atsakinga už prekių ženklų identiteto formavimą.

Aistė Jakimavičiūtė

Aistė Jakimavičiūtė.

Aistė Jakimavičiūtė – vizualinės komunikacijos entuziastė, profesionali grafikos dizainerė ir edukatorė, kūrybos vadovė ir video dailininkė. Kaip kūrybos vadovė dirbo su OZAS, Swedbank, Absolut, Ballantines prekės ženklais, o tokiems prekių ženklams kaip Maxima, Čili, TEO, Utenos, Mineraliniai vandenys buvo produkcijos dizainerė ir video dalininkė.

Aistė inicijavo vieną reikšmingiausių Lietuvoje vizualinės kultūros konferencijų atsiradimą “5/ 5 junior” ir iki šiol prisideda prie šio reiškinio vystymo bei komunikacijos. Ji taip pat buvo pirmosios kūrybiškumo konferencijos “What`s next” viena iš autorių bei organizatorių. Aistė ne tik vizualinės komunikacijos profesionalė, bet ir ženklodaros, dizaino ir inovacijų, kūrybinio rašymo lektorė Vilniaus dizaino kolegijoje. Šiuo metu Aistė IMAGINE digital branding agentūros kūrybos vadovė ir yra atsakinga už prekių ženklų vizualinio ideniteto kūrimą bei integravimą į “digital” erdvę.