Email marketing

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: vasario 14 d.

 

Pamiršk tuos, kurie sakė, kad elektroninis paštas ir naujienlaiškių siuntimas yra reklamos atgyvena. Kasdien milijonai bendrovių visame pasaulyje investuoja į šį efektyviausią pardavimų skatinimo kanalą ir uždirba daugiau nei jų konkurentai. Kodėl tu negali padaryti to paties?

Šiuose mokymuose teorijos mažiau nei praktikos. „Digital Academy“ skaitmeninės rinkodaros specialistai pasidalins visomis savo žiniomis apie naujienlaiškių kūrimą ir siuntimą. Mokysiesi iš geriausių pavyzdžių, sužinosi, kaip surinkti kontaktų bazę, išmoksi parašyti gerą naujienlaiškį, analizuosi savo įmonės duomenis ir situacijas. Jeigu tavo bendrovė vis dar nesinaudoja el. pašto reklama, nagrinėsi tipinius pavyzdžius, o grįžęs po mokymų galėsi pats sukurti el. pašto rinkodaros strategiją.

Iš naujo atradęs neribotas elektroninio pašto galimybes, greitai padidinsi savo įmonės pardavimus.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • jau žinai, kad el.paštas yra efektyviausias komunikacijos kanalas, bet dar nepasiekei norimo efektyvumo;
  • esi skeptikas ir manai, kad el.paštas yra seniena;
  • nori sužinoti, kodėl atidarymai ir paspaudimai nėra svarbiausi el. pašto rinkodaros parametrai, ir kaip nesudėtingai apskaičiuoti tikruosius svarbiausius rodiklius;
  • sieki pasimokyti iš gausybės gerosios praktikos pavyzdžių.

Mokymų metu sužinosi:

  • kokie yra el.pašto komunikacijos tikslai ir kaip juos teisingai suformuluoti;
  • kuo skiriasi el.pašto rinkodaros kampanijos nuo programų;
  • kaip paprastai apskaičiuoti svarbiausius rodiklius;
  • kaip surinkti kokybišką kontaktų duomenų bazę;
  • kaip nesudėtingai išnaudoti kokybinį segmentavimo pranašumą;
  • į ką atkreipti dėmesį ruošiant „kabinančius“ tekstus;
  • kuo skiriasi geras naujienlaiškių šablonas nuo blogo.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Email marketing”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

eleven − 7 =

LaikasTema
09:00 – 10:00Įžanga. El.pašto rinkodaros tikslai.
Svarbiausi tikslai ir jų identifikavimas / laiškų rūšys / el.pašto rinkodaros kampanijos ir programos.
10:00 - 11:00Svarbiausi rodikliai
Siuntimo / sąrašo / pardavimų / verslo rodikliai – kuo jie skiriasi ir kaip juos matuoti.
11:00 - 11:15Kavos pertraukėlė
11:15 - 12:45Adresatai
Kontaktų bazės surinkimas / praturtinimas / sąrašo naudojimo taisyklės / segmentavimas ir personalizavimas.
12:45 - 13:30Pietų pertrauka
13:30 - 14:45Turinys
Siuntėjas ir antraštės / laiškų tekstai / vizualika / socialiniai įskiepiai / testavimas.
14:45 - 15:00Kavos pertraukėlė
15:00 - 16:15Kas toliau
Remarketingas el.paštu / sistemos mokymasis / rinkodaros automatizavimas / gilesnė analizė / daugiakanalės pardavimų programos.
16:15 - 16:30Penki svarbiausi patarimai
Tai, ką iš seminaro medžiagos atsiminti būtina!

Rytis Laurinavičius

Rytis Laurinavičius.

Rytis savo pašaukimą – skaitmeninę rinkodarą – atrado prieš daugiau nei šešerius metus. Per praktinio darbo metus jis konsultavo tokias kompanijas ir prekės ženklus, kaip „Nike“, „Sprite“, „Eurovaistinė“, „Omnitel“, VšĮ Investuok Lietuvoje, Lietuvos bankas, Europos komisijos atstovybė Lietuvoje. Rytis yra agentūros „Soundest“ įkūrėjas ir vadovas. Nuolat skaito pranešimus įvairiuose renginiuose, įskaitant „Login“ konferenciją, buvęs reklamos festivalio Golden Hammer žiuri narys. Kartu su kolegomis sukūrė ir Lietuvos rinkai 2013 m. pabaigoje pristatė vieną pažangiausių Lietuvoje elektroninio pašto rinkodaros sistemų.