Google Ads Advanced

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: spalio 18 d.; lapkričio 22 d.; gruodžio 20 d.

 

Google Ads (Adwords) sistemą išmanai puikiai: moki surasti geriausius raktažodžius, žinai efektyviausius kanalus Google reklamos tinkle, o juose sukurti reklamos kampaniją tau – vienas juokas. Vadinasi, laikas žengti žingsnį į priekį ir perkelti Google Ads žinias į naują lygį.

„Digital Academy“ specialistai pristatys Google Ads naujienas, išmokys, kaip maksimaliai išnaudoti reklamos Google paieškoje galimybes, papasakos, kokių tipinių klaidų reikia vengti, parodys, kaip sukurti sudėtingesnes reklamos kampanijas, kaip kurti ir matuoti mobiliesiems įrenginiams skirtą reklamą ir dar daugybę kitų naudingų dalykų. Mokymų metu atliksi praktines užduotis, uždavinėsi suktus klausimus, o pabaigoje laikysi Google Ads Search Advanced egzaminą.

Pabaigęs mokymus, planuosi ir įgyvendinsi interneto reklamos kampanijas žymiai efektyviau, vadinsiesi tikru Google Ads specialistu ir turėsi tai įrodantį sertifikatą.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • žinai, kaip veikia Google Ads (AdWords) sistema, ir nori pagilinti savo žinias;
  • sieki optimizuoti interneto reklamos kampanijas ir nori geriau jas planuoti;
  • mieliau mokaisi iš svetimų, o ne savų interneto reklamos klaidų;
  • tavęs negąsdina tokie terminai kaip “search remarketing” ar “universal app campaign”– atvirkščiai, nori apie juos sužinoti daugiau.

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip efektyviai naudotis nemokamais Google Ads įrankiais;
  • kaip optimizuoti savo reklamos kampanijas ir varžytis su konkurentais;
  • kaip paversti Google Ads kampanijas pelningesnėmis;
  • kaip pasirinkti ir sėkmingai įgyvendinti reklamos strategiją.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Ads Advanced”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

20 − 8 =

LaikasTema
09:00 – 09:30Įžanga. Naujienos Google Ads paieškoje.
Pristatysime Google Ads naujienas ir artėjančius pasikeitimus.
09:30 - 10:30Išplėstiniai rodikliai ir ataskaitos.
Stulpelių tinkinimas, parodymų dalis, konversijos, kokybės balas, segmentavimas, ataskaitos.
10:30 - 10:45Kavos pertraukėlė
10:45 - 11:45Google Ads išplėstiniai nustatymai.
Paskyros nustatymai - Google Analytics sujungimas, automatinės taisyklės, bendras biudžetas, Javascript + API; kampanijos nustatymai - laiko ir kainų pasiūlymų nustatymai, įrenginiai, automatiniai kainų pasiūlymai, kampanijų tipų apžvalga.
11:45 - 12:00Kavos pertraukėlė
12:00 - 12:45Sudėtingesnės kampanijos ir jų nustatymai.
Dinaminio raktažodžių įdėjimo veikimo principas ir galimybės. Galimos problemos dėl lietuvių kalbos gramatikos, būdai jų išvengti. Dinaminiai skelbimai ir jų išnaudojimas. Pakartotinė rinkodara paieškoje.
12:45 - 13:30Pietų pertrauka
13:30 - 13:50Gmail Ads. Reklaminės kampanijos Google pašto dėžutėse.
Kaip veikia, kokią naudą gali atnešti ir kokius nustatymus reikia atlikti.
13:50 - 14:20Pakartotinė rinkodara (remarketing).
Pritrauk tuos, kurie jau lankėsi Tavo tinklapyje. Pakartotinės rinkodaros veikimo principai. Auditorijų kūrimas, parinkimas ir nustatymai, remarketingo kampanijos kūrimas.
14:20 - 15:00Strategijos ir augimas
Biudžeto planavimas. Konversijų įvertinimas. Kampanijų augimo stadijos. Pelningumo didinimas. Kampanijų tikslai ir jų derinimas.
15:00 - 15:10Kavos pertraukėlė
15:10 - 15:30Mobilioji reklama.
Tendencijos ir galimybės. Aplikacijų reklama. Kainų siūlymas ir taikymas, kainų strategijos. Skelbimai mobiliesiems: formatai, plėtiniai. Universalios aplikacijų kampanijos. Kampanijų rezultatų vertinimas.
15:30 - 16:00Klausimai, atsakymai, diplomų įteikimas.
16:00 - 18:00Google Ads Search Advanced egzaminas

Mantas Povelauskas

Mantas Povelauskas.

Mantas yra sertifikuotas „Google Ads“ ir „Facebook“ reklamos specialistas. Jis yra sukaupęs plačią patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje, dirbo tarptautiniame reklamos agentūros tinkle „Aegis Media“. Mantas dirbo su BMW, Volvo, Opel, Rimi, Mango, Jysk, Volfas Engelman, Absolut, Georgia Travel ir kitais prekiniais ženklais. Šiuo metu savo tarptautinę patirtį Mantas pritaiko dirbdamas su e-komercijos ir skaitmeninės rinkodaros sprendimais Lietuvoje, yra aktyviai įsitraukęs į Lietuvos Marketingo Asociacijos veiklą. Mantas puikiai išmano, kokie skaitmeninės reklamos sprendimai geriausiai veikia Lietuvoje.</p

Romuald Nareiko

Romuald Nareiko.

Pastaruosius septynerius metus Romuald dirba išskirtinai su „Google“ produktais – per tą laikotarpį jis paleido daugiau nei 1000 „Google Ads“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Googe Analytics“ paskyrų. Šiuo metu Romuald vadovauja reklamos agentūrai „Intent Agency“, taip pat nuolat rengia ir veda vidinius ir atvirus mokymus apie „Google“ produktus: „Google Analytics“ ir „Google Ads“. Romuald net 6 kartus buvo apdovanotas sertifikatu „Google AdWords Professional“, taip pat turi ir „Google Analytics“ kvalifikacijos sertifikatą.

Milda Prušinskaitė

Milda Prušinskaitė.

Milda su Google Ads ir kitomis reklamos paieškos sistemose platformomis dirba nuo 2005 metų. Dirba tiek su mokama interneto reklama, tiek su SEO projektais, turi nemažai patirties reklamos planavime tradiciniuose media kanaluose. Šiuo metu dirba pasaulinėje media agentūrų grupės Omnicom Media Group padalinyje Resolution Media. Tarp klientų yra tokie prekiniai ženklai kaip Bitė, McDonald’s, Unilever, Tez Tour, Avitela ir t.t. Nuo savo karjeros pradžios nuolat atnaujina Google AdWordss ir Google Analytics sertifikatus, 2012 metais buvo pripažinta kaip Google Certified Trainer. Be to, yra akredituota Bing Advertising specialistė.