Google Ads

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: lapkričio 8 d.; gruodžio 6 d.

 

Komunikacijoje dažnai sakoma, kad turinys yra visagalis. Kai kalbame apie interneto rinkodarą arba e. komerciją, visagaliai būna ir keli raktiniai žodžiai. Jie gali pritraukti daugiau lankytojų į tavo tinklalapį, išskirti tave iš konkurentų būrio ir, žinoma, padidinti pardavimus.

Šie mokymai skirti padėti tau surasti tuos raktinius žodžius ir suprasti visą Google Ads (AdWords) sistemą, dažnai įvardijamą, kaip viena efektyviausių interneto rinkodaros priemonių. „Digital Academy“ specialistai pristatys visus pagrindinius Google reklamos formatus, pasidalins praktiniais patarimais apie kokybiškos reklamos kūrimą, o tu kartu su lektoriais sukursi pirmą reklamos kampaniją. Jeigu tavo reklamuojamas tinklalapis atitiks Google reikalavimus, suteiksime tau 45 € vertės kuponą Google Ads (AdWords) reklamai internete.

Išmokęs dirbti su Google Ads (AdWords) sistema, neabejotinai įneši šviežio oro į savo įmonės interneto rinkodarą.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • nori suprasti, kaip veikia Google Ads (Adwords) sistema ir išmokti ja naudotis;
  • bandai surasti raktinius žodžius, galinčius pritraukti daugiau klientų ir padidinti pardavimus;
  • ieškai efektyviausių skaitmeninės reklamos kanalų;
  • nori išmokti savarankiškai sukurti ir administruoti efektyvias reklamos kampanijas Google paieškoje bei Google reklamos tinkle;
  • naudojiesi agentūros teikiama Google Ads (AdWords) reklamos kūrimo paslauga ir nori žinoti ar šis darbas atliekamas tinkamai.

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip pradėti reklamuotis Google Ads (AdWords);
  • kaip sukurti reklamos kampaniją, kuri būtų naudinga ir efektyvi būtent tavo įmonei;
  • kokiu būdu pritraukti vartotojų dėmesį ir išsiskirti iš konkurentų;
  • kaip efektyviai išnaudoti ne tik Google paiešką, bet ir reklamą kituose tinklapiuose;
  • kokiu būdu pasiekti anksčiau tinklalapyje naršiusius lankytojus;
  • kaip būti užtikrintam, kad agentūra, teikianti jums Google Ads (AdWords) reklamos paslaugą, darbą atlieka tinkamai.

 

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Ads”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

17 − three =

LaikasTema
09:00 – 09:20Įžanga. Pagrindiniai Google Ads reklamų formatai.
Trumpas mokymų pristatymas ir Google Ads reklamos formatų apžvalga.
09:20 – 11:00Darbas su Google Ads paskyra – pagrindai.
Kaip susikurti Google Ads paskyrą, paleisti pirmąją reklaminę kampaniją, peržiūrėti statistiką ir parsisiųsti ataskaitas. Turinys: Google Ads paskyros sukūrimas; reklaminės kampanijos nustatymai; medžiagos įkėlimas į paskyrą; navigacija paskyroje; ataskaitų parsisiuntimas. Praktinė užduotis: prezentacijos eigoje kartu su dalyviais daromi pagrindiniai kampanijos nustatymai.
11:00 – 11:15Kavos pertraukėlė
11:15 – 12.45Reklaminės kampanijos tobulinimas.
Kaip optimizuoti reklaminę kampaniją, išnaudoti papildomas galimybes. Turinys: raktažodžių, tekstų ir nukreipimo puslapių optimizavimas. „Ad extensions“ – papildomos reklaminių tekstų galimybės (papildomos nuorodos, adresai, telefonai skelbimuose).
Praktinis užsiėmimas - panaudojant gautus patarimus, sukurti reklaminę kampaniją ir paruošti ją paleidimui.
12:45 – 13:30Pietų pertrauka
13:30 – 15:00Reklaminių kampanijų kokybės įvertinimas. Kuriame kokybišką reklamą.
Reklaminių kampanijų kokybės rodiklio ir "ad rank" apžvalga; „Ad extensions“ – papildomos reklaminių tekstų galimybės (papildomos nuorodos, adresai, telefonai skelbimuose); Ads mobiliuosiuose.
Praktinis užsiėmimas - panaudojant gautas žinias suplanuoti ir sukurti reklaminę kampaniją pasirinktam tinklapiui ir paruošti paleidimui.
15:00 – 15:15Kavos pertraukėlė
15:15 – 16.15Vaizdinės reklamos tinklas ir pakartotinė rinkodara.
Kaip paleisti reklaminę kampaniją vaizdinės reklamos tinkle. Kuo yra naudingas remarketingas ir kaip išnaudoti jo teikiamas galimybes. Turinys: vaizdinės reklamos tinklas – skirtumai lyginant su reklama paieškoje; skelbimų rūšys vaizdinės reklamos tinkle; Display Ad Builder – kaip greitai pasigaminti banerį; reklamos taikymo galimybės – skelbimų rodymas pagal raktažodžių kontekstą, paskirties vietas, temas ir auditorijas; pakartotinė rinkodara – kaip pasiekti puslapyje jau buvusius lankytojus su jiems skirta reklama. Praktinė užduotis: Google Display Network (GDN) ir Remarketing kampanijų paleidimas.
16:15 – 16:30Klausimai, atsakymai, diplomų įteikimas.

Romuald NareikoRomuald Nareiko.

Pastaruosius septynerius metus Romuald dirba išskirtinai su „Google“ produktais – per tą laikotarpį jis paleido daugiau nei 1000 „Google Adwords“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Googe Analytics“ paskyrų. Šiuo metu Romuald vadovauja reklamos agentūrai „Intent Agency“, taip pat nuolat rengia ir veda vidinius ir atvirus mokymus apie „Google“ produktus: „Google Analytics“ ir „Google AdWords“. Romuald net 6 kartus buvo apdovanotas sertifikatu „Google AdWords Professional“, taip pat turi ir „Google Analytics“ kvalifikacijos sertifikatą.

Milda Prušinskaitė

Milda Prušinskaitė.

Milda su Google AdWords ir kitomis reklamos paieškos sistemose platformomis dirba nuo 2005 metų. Dirba tiek su mokama interneto reklama, tiek su SEO projektais, turi nemažai patirties reklamos planavime tradiciniuose media kanaluose. Šiuo metu dirba pasaulinėje media agentūrų grupės Omnicom Media Group padalinyje Resolution Media. Tarp klientų yra tokie prekiniai ženklai kaip Bitė, McDonald’s, Unilever, Tez Tour, Avitela ir t.t. Nuo savo karjeros pradžios nuolat atnaujina Google AdWords ir Google Analytics sertifikatus, 2012 metais buvo pripažinta kaip Google Certified Trainer. Be to, yra akredituota Bing Advertising specialistė.

Aurimas Paulius GirčysAurimas Paulius Girčys.

Aurimas yra sertifikuotas „Google“ lektorius, nuo 2010 m. dirbantis kuriant įmonių komunikacijos internete strategiją, integruotas reklamos kampanijas, socialinės medijos reklamas bei reklamą „Google AdWords“. Be „Digital Academy“ specialistus vienijančios aistros interneto rinkodarai ir jos naujovėms, Aurimas pasižymi ir išskirtiniais viešojo kalbėjimo įgūdžiais – savo ilgalaike patirtimi dalinasi su ISM Vadybos ir Ekonomikos universiteto ir Mykolo Romerio universiteto studentais.

Mantas PovelauskasMantas Povelauskas.

Mantas yra sertifikuotas „Google AdWords“ ir „Facebook“ reklamos specialistas. Jis yra sukaupęs plačią patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje, dirbo tarptautiniame reklamos agentūros tinkle „Aegis Media“. Mantas dirbo su BMW, Volvo, Opel, Rimi, Mango, Jysk, Volfas Engelman, Absolut, Georgia Travel ir kitais prekiniais ženklais. Šiuo metu savo tarptautinę patirtį Mantas pritaiko dirbdamas su e-komercijos ir skaitmeninės rinkodaros sprendimais Lietuvoje, yra aktyviai įsitraukęs į Lietuvos Marketingo Asociacijos veiklą. Mantas puikiai išmano, kokie skaitmeninės reklamos sprendimai geriausiai veikia Lietuvoje.