Romuald Nareiko.
Pastaruosius septynerius metus Romuald dirba išskirtinai su „Google“ produktais – per tą laikotarpį jis paleido daugiau nei 1000 „Google Adwords“ reklaminių kampanijų, išanalizavo šimtus „Googe Analytics“ paskyrų. Šiuo metu Romuald vadovauja reklamos agentūrai „Intent Agency“, taip pat nuolat rengia ir veda vidinius ir atvirus mokymus apie „Google“ produktus: „Google Analytics“ ir „Google AdWords“. Romuald net 6 kartus buvo apdovanotas sertifikatu „Google AdWords Professional“, taip pat turi ir „Google Analytics“ kvalifikacijos sertifikatą.

Milda Prušinskaitė.
Milda su Google AdWords ir kitomis reklamos paieškos sistemose platformomis dirba nuo 2005 metų. Dirba tiek su mokama interneto reklama, tiek su SEO projektais, turi nemažai patirties reklamos planavime tradiciniuose media kanaluose. Šiuo metu dirba pasaulinėje media agentūrų grupės Omnicom Media Group padalinyje Resolution Media. Tarp klientų yra tokie prekiniai ženklai kaip Bitė, McDonald’s, Unilever, Tez Tour, Avitela ir t.t. Nuo savo karjeros pradžios nuolat atnaujina Google AdWords ir Google Analytics sertifikatus, 2012 metais buvo pripažinta kaip Google Certified Trainer. Be to, yra akredituota Bing Advertising specialistė.
Aurimas Paulius Girčys.
Aurimas yra sertifikuotas „Google“ lektorius, nuo 2010 m. dirbantis kuriant įmonių komunikacijos internete strategiją, integruotas reklamos kampanijas, socialinės medijos reklamas bei reklamą „Google AdWords“. Be „Digital Academy“ specialistus vienijančios aistros interneto rinkodarai ir jos naujovėms, Aurimas pasižymi ir išskirtiniais viešojo kalbėjimo įgūdžiais – savo ilgalaike patirtimi dalinasi su ISM Vadybos ir Ekonomikos universiteto ir Mykolo Romerio universiteto studentais.
Mantas Povelauskas.
Mantas yra sertifikuotas „Google AdWords“ ir „Facebook“ reklamos specialistas. Jis yra sukaupęs plačią patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje, dirbo tarptautiniame reklamos agentūros tinkle „Aegis Media“. Mantas dirbo su BMW, Volvo, Opel, Rimi, Mango, Jysk, Volfas Engelman, Absolut, Georgia Travel ir kitais prekiniais ženklais. Šiuo metu savo tarptautinę patirtį Mantas pritaiko dirbdamas su e-komercijos ir skaitmeninės rinkodaros sprendimais Lietuvoje, yra aktyviai įsitraukęs į Lietuvos Marketingo Asociacijos veiklą. Mantas puikiai išmano, kokie skaitmeninės reklamos sprendimai geriausiai veikia Lietuvoje.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.