Google Display Network & Remarketing

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: spalio 25 d.

 

Google vaizdinės reklamos tinklas (GDN) – puikus būdas ne tik sustiprinti prekės ženklo žinomumą, papildyti Google paieškos kampanijas, bet ir gauti papildomų konversijų iš tų interneto vartotojų, kuriems jūsų paslaugos tikriausiai įdomios, tačiau jie nesugalvoja jūsų ieškoti! Mokymuose gilinsimės į GDN galimybes, ieškosime būdų surasti tinkamą auditoriją jūsų verslui ir netgi galėsime sukurti vieną kitą reklaminį skydelį!
Apibūdinti pakartotinę rinkodarą trumpai galima taip: tai galimybė „pagauti“ svetainėje jau buvusius lankytojus ir jiems teikti įvairius pasiūlymus pagal tai, ką jie jūsų svetainėje nuveikė: tiesiog apsilankė, įsidėjo prekių į krepšelį, užpildė kontaktinę formą, pirko ir t.t. Pakartotinė rinkodara taikoma tiek Google vaizdinės reklamos tinkle, tiek paieškoje. Be to, galima taikyti reklamą žmonėms, kurie matė jūsų įkeltą vaizdinę medžiagą Youtube svetainėje!

Kategorija:
X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • Norite sustiprinti savo prekinį ženklą;
  • Reklamuojatės Google paieškoje, bet nebesugalvojate, kokiais dar raktažodžiais jūsų galima ieškoti;
  • Suprantante, kad Lietuvoje gyvenantys žmonės skaito ne tik lietuvišką turinį;
  • Norite praplėsti savo vartotojų ratą efektyviomis priemonėmis;
  • Jaučiate, kad didelę dalį vartotojų galėtumėte „prigauti“ pasiūlydami jiems grįžti į svetainę;
  • Jau naudojate remarketingą, bet pritrūkstate fantazijos kuriant jo strategijas.

Mokymų metu sužinosi:

  • Kaip pasiekti ne tik aktyviai jūsų paslaugų ieškančius vartotojus;
  • Kaip kurti vaizdines reklamas – greitai ir nemokamai;
  • Kaip analizuoti, vertinti ir optimizuoti vaizdines reklamines kampanijas;
  • Kaip pasinaudoti patarimais ir įžvalgomis iš Lietuvos ir užsienio reklaminių kampanijų;
  • Kaip ir kada naudoti pakartotinę rinkodarą;
  • Kaip nustatyti tinkamas auditorijas tinkamu laiku;
  • Kaip remarketingo kampanijoms pritaikyti skelbimus;
  • Turėsite galimybę sukurti savo vaizdinės reklamos kampaniją ir gauti individualių patarimų iš lektorių bei pasidalinti mintimis su kolegomis.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Display Network & Remarketing”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

eleven − 7 =

LaikasTema
09.00 - 09.30Įžanga
Kodėl vaizdinė reklama? Vaizdinės reklamos nauda
09.30 - 10.15Esminiai elementai: Veikimas, Formatai, Matavimo vienetai, Pirkimo būdai.
Kaip veikia vaizdinės reklamos tinklas? Kur šie reklamos skelbimai matomi?
Kokie galimi reklamos formatai. Vaizdinės reklamos efektyvumo matavimo vienetai. Pirkimo būdai ir kaip išsirinkti efektyviausią.
10.15 - 11.00Pirmoji vaizdinės reklamos kampanija: Planavimas.
Turinys: Kampanijos planavimas pasinaudojant Display planner įrankiu.
11.00 - 11.15Kavos pertraukėlė
11.15 - 12.00Pirmoji vaizdinės reklamos kampanija: Kūrimas
Kampanijos kūrimas neturint banerių: AdWords įrankiai paveikslėliams kurti / pritaikyti.
12.00 - 12.45Pirmoji vaizdinės reklamos kampanija: Nukreipimas
Nukreipimo galimybės kampanijos, skelbimų grupės, skelbimo lygmenyje.
12.45 - 13.30Pietūs
13.30 - 14.00Pakartotinė rinkodara: įžanga
Kas yra pakartotinė rinkodara, kam ji gali būti naudojama (e-parduotuvės vs. kitos svetainės vs. branding'as), dažnos klaidos, dažniausi taikymo būdai, galimos problemos su slapukų politika.
14.00 - 14.40Pakartotinė rinkodara vaizdinės reklamos tinkle
Nuo ko pradėti (poreikių išsiaiškinimas ir strategijų sudėliojimas), skelbimų parinkimas skirtingoms auditorijoms, remarketingo praplėtimas (panašios auditorijos)
14.40 - 15.00Skirtingos pakartotinės rinkodaros žymos.
Google AdWords remarketing žyma, Analytics remarketing žyma, kuo jos susijusios ir kuo skiriasi, kada kuri tinka labiau.
15.00 – 15.15Kavos pertraukėlė
15.15 – 15.45Pakartotinė rinkodara paieškos skelbimams.
Kas yra RLSA, kodėl verta ją naudoti, ką galima, o ko negalima daryti su RLSA, skirtumas nuo įprastų paieškos kampanijų, mokesčio už paspaudimą nustatymo būdai, RLSA kampanijos sukūrimas.
15.45 - 16.15Video pakartotinė rinkodara.
Kas yra video remarketing, kam ji skirta, video pakartotinės rinkodaros sąrašų integravimas į įprastą remarketingą, taikymo galimybės ir principai, sąrašų sukūrimas ir paleidimas "gyvai".
16.15 - 16.35Klausimai/ atsakymai/ diplomų įteikimas

rytism200Rytis Meškauskas.

VU Informatikos bakalauras, VU TVM tarpautinio marketingo ir prekybos magistras. Nuo 2012 gruodžio yra įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu. Su Google AdWords ir Analytics sistemomis dirba nuo 2007 metų. Google Analytics bei Google AdWords Individual Qualification.

Kasdieninė veikla: Komunikacijos internete planavimas, vykdymas, analizė ir optimizavimas. Ilgametis darbas su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt.

milda200Milda Prušinskaitė.

Milda su Google AdWords ir kitomis reklamos paieškos sistemose platformomis dirba nuo 2005 metų. Dirba tiek su mokama interneto reklama, tiek su SEO projektais, turi nemažai patirties reklamos planavime tradiciniuose media kanaluose. Šiuo metu dirba pasaulinėje media agentūrų grupės Omnicom Media Group padalinyje Resolution Media. Tarp klientų yra tokie prekiniai ženklai kaip Bitė, McDonald’s, Unilever, Tez Tour, Avitela ir t.t.

Nuo savo karjeros pradžios nuolat atnaujina Google AdWords ir Google Analytics sertifikatus, 2012 metais buvo pripažinta kaip Google Certified Trainer. Be to, yra akredituota Bing Advertising specialistė.