Google Tag Manager: 2 dienos

400,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: spalio 30-31 d.

 

Pristatome “The Next Big Thing” skaitmeninėje rinkodaroje ir analitikoje – Google Tag Manager. Tai įrankis, leidžiantis be didelio programuotojų įsikišimo svetainėje patalpinti remarketingo kodą, įdiegti Google Analytics, sekti nuorodų paspaudimus, formų užpildymus, pardavimus ir daugybę kitų galimybių. Visa tai iš karto pritaikysi praktiškai – kiekvienas dalyvis gali dirbti su Google Tag Manager, Google Ads (AdWords) ir Analytics paskyromis, o jų neturintiems suteikiame prieigą prie testinės paskyros. Mokymų metu tavęs laukia daugybė praktinių užduočių. Vos per dvi dienas išmoksi, kaip iki minimumo sumažinti priklausomybę nuo programuotojų, operatyviai įdiegti įvairius skaitmeninės analitikos įrankius ir kaip surinkti papildomų itin svarbių duomenų. Įgijęs teorinių žinių ir išmokęs daug praktinių Google Tag Manager gudrybių, savo verslo tikslų sieksi efektyviau ir žymiau greičiau, nei iki šiol.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • gerai išmanai Google Analytics ir Google Ads (Adwords) bei nori dar labiau pagilinti savo žinias skaitmeninėje rinkodaroje, tapti dar geresniu specialistu;
  • nori sužinoti, kaip veikia Google Tag Manager ir kuo jis naudingas;
  • nori Google Analytics’e matyti gerokai daugiau duomenų, ne tik sesijų skaičių ar bounce rate;
  • dėl kiekvieno naujo sekimo kodo (pvz. Konversijos tag’o) įkėlimo į svetainę turi kovoti su IT skyriumi arba tampyti už rankovės įmonę, prižiūrinčią tinklapį;
  • nori sugaišti mažiau laiko spręsdamas techninius svetainės priežiūros klausimus.

 

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip veikia Google Tag Manager ir kokie yra pagrindiniai šio įrankio elementai;
  • kaip naudotis Google Tag Manager ir į jį įkelti tipinius įrankius (pvz. Google Ads remarketingo žymą, Google Analytics kodą ir dar daug visko);
  • kaip pačiam fiksuoti įvairius įvykius interneto svetainėje (išorinių nuorodų paspaudimus, PDF bylų atsisiuntimus, video grotuvų interakcijas, formų pildymus ir t.t.).

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Tag Manager: 2 dienos”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

eleven + 16 =

Pirmos dienos programa:

LaikasTema
09.00 - 09.30Įžanga.
Kas yra Google Tag Manager? Mitai ir tiesos.
09.30 - 10.00Veikimo principas, paskyros struktūra, vidiniai elementai
Paskyros sukūrimas, GTM kodo įkėlimas į svetainę
10.00 - 10.40
Vidiniai elementai.
Containers, Tags, Triggers, Variables.
10.40 - 10.55Kavos pertraukėlė
10.55 - 11.45Google Tag Manager ir bazinio Google Analytics funkcionalumo įdiegimas
Pagalbiniai įrankiai, leidžiantys patikrinti, ar viskas įdiegta tinkamai. Google Analytics Pageview Tag’as. Praktinė užduotis.
11.45 - 12.45Svetainės elementų paspaudimų sekimas
Praktinė užduotis
12.45 - 13.30Pietų pertrauka
13.30 - 14.00Data Layer
Kas tai yra ir kuo jis naudingas?
14.00 - 14.50Youtube video grotuvo sekimas
Praktinė užduotis.
14.50 - 15.00Kavos pertraukėlė
15.00 – 15.50Kitokio video grotuvo sekimas
Praktinė užduotis.
15.50 – 16.30Scroll‘inimo svetainėje sekimas
Video grotuvo sekimas su Google Analytics. Praktinė užduotis.
16.30 – 16.45Pirmos dienos apibendrinimas
Klausimai - atsakymai.

Antros dienos programa:

LaikasTema
09.00 - 09.30Trumpas 1 dienos žinių pakartojimas
09.30 - 10.30Formų pildymų sekimas (I dalis)
Galimi sprendimo būdai. Praktinė užduotis.
10.30 - 10.45Kavos pertraukėlė
10.45 - 12.00Formų pildymų sekimas (II dalis)
Galimi sprendimo būdai. Praktinės užduotys.
12.00 - 12.45Google Analytics Standard Ecommerce sekimas
Praktinė užduotis.
12.45 - 13.30Pietų pertrauka
13.30 - 14.15Google Ads (AdWords) konversijos kodų įdiegimas
Praktinė užduotis
14.15 - 15.00Google Tag Manager + Facebook reklama
Kas yra Facebook pikselis, kaip jį įdiegti, kokios galimybės? Praktinė užduotis.
15.00 - 15.15Kavos pertraukėlė
15.15 - 16.15GTM konfigūravimas, atitinkant BDAR (GDPR) reikalavimus
16.15 – 16.30Slaptas „Bonusas“
16.30 – 16.40Kas toliau?
16.40 – 16.55Klausimai – atsakymai, diplomų įteikimas.

Julius_FedJulius Fedorovičius.

Julius yra sertifikuotas „Google AdWords“ bei “Google Analytics” specialistas. Su šiais Google produktais dirba nuo 2011 m., o 2014 m. jo arsenalą papildė ir “Google Tag Manager”. Dirbdamas skaitmeninės rinkodaros agentūroje „Soundest“, Julius konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Nike“, „Sprite“, „Eurovaistinė“, VšĮ Investuok Lietuvoje, Omnitel, Europos komisijos atstovybė Lietuvoje. Nuo 2013 m. kartu su kolegomis tobulina itin pažangią elektroninio pašto rinkodaros sistemą “Soundest”, yra produkto vadovas.

Rytis Meskauskas

Rytis Meškauskas.

VU Informatikos bakalauras, VU TVM tarpautinio marketingo ir prekybos magistras. Nuo 2012 gruodžio yra įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu. Su Google AdWords ir Analytics sistemomis dirba nuo 2007 metų. Google Analytics bei Google AdWords Individual Qualification.

Kasdieninė veikla: Komunikacijos internete planavimas, vykdymas, analizė ir optimizavimas. Ilgametis darbas su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt.