Google Tag Manager Advanced: 2 dienos

400,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: gruodžio 12-13 d.

 

Google Tag Manager Fundamentals mokymams sulaukus didelio susidomėjimo, pristatome GTM Advanced dviejų dienų kursą norintiems dar labiau pagilinti žinias. Šių mokymų metu parodysime įvairių GTM gudrybių, kurios tau atvers naujus web-tracking‘o horizontus. Sužinosi, kaip bendrauti su kolegomis programuotojais, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas rezultatas. Iš arti pamatysi, kaip keliauja duomenys, kaip patikrint, ar viskas atlikta tinkamai. Tokius iššūkius kaip Enhanced Ecommerce perkąsi, kaip riešutus. Kaip ir GTM Fundamentals mokymų atveju, Advanced kursas  yra kupinas praktinių užduočių. Mūsų tikslas suteikti ne tik teorines, bet ir praktikes žinias, kurias tuoj pat galima pritaikyti praktikoje.

Kategorija:
X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • turi bent 3-6 mėnesių patirtį naudojantis Google Tag Manager;
  • esi pažengęs Google Analytics naudotojas (žinai, kas yra Custom Dimensions, Cross-domain tracking, Calculated Metrics ir pan.);
  • nori dar labiau pagilint savo Google Tag Manager žinias;
  • nebijai tokių žodžių kaip HTML, CSS, JavaScript. Nors mokymai yra orientuoti į neprogramuotojus, jų metu teks pačiupinėt ir šias technologijas;
  • kartais būna sunku susikalbėt su programuotojais, kokius duomenis ir kaip jie jums turi juos perduoti.

 

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip iš tikrųjų veikia Data Layer;
  • kaip įveikti tokius galvos skausmus kaip Cross-domain tracking, iFrame sekimą;
  • išmoksi naujų būdų, kaip praturtinti duomenis Google Analytics‘e;
  • kaip bendradarbiauti su programuotojais, kad bendras rezultatas būtų maksimaliai geras ir greitai pasiektas;
  • kaip pasiekti dar daugiau, jeigu visgi programuotojo šalia nėra, o programuoti nelabai sekasi;
  • kaip reikia audituot Google Tag Manager paskyras.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Tag Manager Advanced: 2 dienos”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

twelve − 11 =

Pirmos dienos programa:

LaikasTema
09.00 - 09.30Pagrindų pakartojimas.
Pagrindinės Google Tag Manager koncepcijos, veikimo principas
09.30 - 10.30Data Layer iš arčiau
10.30 - 10.45
Kavos pertraukėlė
10.45 - 12.35Google Analytics + GTM pažengusiems (I dalis)
Custom dimensions, User ID, Cross-domain tracking ir kt.
12.35 - 13.20Pietų pertrauka
13.20 - 14.20Google Analytics + GTM pažengusiems (II dalis)
Iframe sekimas
14.20 - 15.20Paspaudimų sekimas pažengusiems
Pažintis su CSS selectors
15.20 - 15.35Kavos pertraukėlė
15.35 - 16.10Google Analytics + Ekomercija
Standard Ecommerce sekimas
16.10 - 16.30I dienos apibendrinimas

Antros dienos programa:

LaikasTema
09.00 - 09.20Trumpas 1 dienos žinių pakartojimas
09.20 - 11.00Google Analytics + Ekomercija
Enhanced Ecommerce sekimas
11.00 - 11.15Kavos pertraukėlė
11.15 - 12.00Google Analytics + Ekomercija
Enhanced Ecommerce sekimas
12.00 - 12.45Pietų pertrauka
12.45 - 14.10nformacijos apie lankytoją saugojimas, darbas su sausainiais (cookies)
14.10 - 15.15Ką daryt, jeigu programuotojo nėra, bet duomenų labai reikia
Geroji praktika
Geroji praktika
15.15 - 15.30Kavos pertraukėlė
15.30 - 16.05Darbo proceso organizavimas, bendravimas su programuotojais, užduočių ruošimas, testavimas
Geroji praktika
16.05 - 16.40GTM paskyrų auditas
16.40 – 17.00Apibendrinimas, diplomų įteikimas, klausimai

Julius_FedJulius Fedorovičius.

Julius yra sertifikuotas „Google AdWords“ bei “Google Analytics” specialistas. Su šiais Google produktais dirba nuo 2011 m., o 2014 m. jo arsenalą papildė ir “Google Tag Manager”. Dirbdamas skaitmeninės rinkodaros agentūroje „Soundest“, Julius konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Nike“, „Sprite“, „Eurovaistinė“, VšĮ Investuok Lietuvoje, Omnitel, Europos komisijos atstovybė Lietuvoje. Nuo 2013 m. kartu su kolegomis tobulina itin pažangią elektroninio pašto rinkodaros sistemą “Soundest”, yra produkto vadovas.