Aprašymas
Šie mokymai skirti tau, jeigu:
- turi bent 3-6 mėnesių patirtį naudojantis Google Tag Manager;
- esi pažengęs Google Analytics naudotojas (žinai, kas yra Custom Dimensions, Cross-domain tracking, Calculated Metrics ir pan.);
- nori dar labiau pagilint savo Google Tag Manager žinias;
- nebijai tokių žodžių kaip HTML, CSS, JavaScript. Nors mokymai yra orientuoti į neprogramuotojus, jų metu teks pačiupinėt ir šias technologijas;
- kartais būna sunku susikalbėt su programuotojais, kokius duomenis ir kaip jie jums turi juos perduoti.
Mokymų metu sužinosi:
- kaip iš tikrųjų veikia Data Layer;
- kaip įveikti tokius galvos skausmus kaip Cross-domain tracking, iFrame sekimą;
- išmoksi naujų būdų, kaip praturtinti duomenis Google Analytics‘e;
- kaip bendradarbiauti su programuotojais, kad bendras rezultatas būtų maksimaliai geras ir greitai pasiektas;
- kaip pasiekti dar daugiau, jeigu visgi programuotojo šalia nėra, o programuoti nelabai sekasi;
- kaip reikia audituot Google Tag Manager paskyras.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.