Media Mix

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: gruodžio 14 d.

 

Kasdien mus pasiekia daugybė reklamos rūšių, todėl vis labiau neapsieinama be Media planuotojų pagalbos, kurie yra kaip centriniai taškai besisukančiame reklamos kampanijų rate.

Kiekvienas potencialus produkto ar paslaugos klientas turi idealų laiką ir vietą, kur jis gali būti pasiektas su reklamos pranešimu. Efektyviausia reklama yra ta, kuri pasiekia vartotoją tada, kada jo susidomėjimas yra didžiausias. Šis procesas neapsieina be rinkos analizės, nustatytų media tikslų, įgyvendinimo ir rezultatų įvertinimo siekiant tolimesnių veiksmų. Šie mokymai sukurti agentūroms, produktų vadovams, rinkodaros specialistams ir tiems, kas nori žinoti, kaip nustatyti pačias efektyviausias media priemones, kad pasiektų tikslinę rinką. Media planavimas – tai minimaliais resursais pasiekti maksimalūs rezultatai.

Digital Academy pasiruošusi aiškiai ir suprantamai pristatyti medijos, agentūros ir kliento tarpusavio ryšį.

Kategorija:
X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šis seminaras skirtas jums, jeigu:

  • Dirbate media, reklamos agentūroje, arba stambių e-komercijos projektų turinčioje įmonėje.
  • Esate analitinio mąstymo asmenybė ir puikiai įvaldote naujas specifines platformas.
  • Google Analytics jums nėra svetimas įrankis.
  • Norite būti visišku digital srities asu ir internetas jums yra antrieji namai.

Sužinokite:

  • Kuo skiriasi reklamos rūšių parinkimas ir vertinimo kriterijai?
  • Koks yra tinkamų Medijų parinkimas, sėkmingos reklamos planavimui?
  • Kokie yra pagrindiniai rodikliai ir ką jie reiškia?
  • Į ką reikia žiūrėti parenkant kanalus ir kaip apskaičiuojami reikalingi parodymų kiekiai?
  • Kokie yra mokėjimų už reklamą būdai?
  • Kaip turi atrodyti kampanijų įgyvendinimas optimizavimas ir rezultatai?
  • Kaip teisingai parengti media planą?
  • Kaip teisingai pateikti rezultatus ir parengti tam tikrų kampanijų rūšių ataskaitas?

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Media Mix”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

1 × five =

LaikasTema
09.10 - 10.00Įžanga. Kas yra media planuotojas?
Trumpas mokymų pristatymas, kam reikalingi media planuotojai, kas yra media, kas yra agentūros ir kas yra klientas bei jų tarpusavio sąveika.
10.00 - 11.10Kampanijų rūšys (branding’as, pardavimai, produkto įvedimas į rinką,
sezoniniai pasiūlymai) bei mokėjimo būdai

Kokie kampanijų poreikiai, kuo skiriasi reklamos rūšių parinkimas. Kada yra naudojami video, o kada reiktų naudoti banerius. Vertinimo kriterijai (KPI). “Flat” prirkimo principai (dienomis, savaitėmis, mėnesiais).
11.10 - 11.25
Kavos pertraukėlė
11:25 - 12:45Konkurentų analizė bei tinkamų medijų parinkimas sėkmingos kampanijos planavimui. Media plano parengimas.
SimilarWEB, Google Display planner, Gemius Audience. Kas jie yra ir kas juose matuojama. Kokie yra pagrindiniai rodikliai ir ką jie reiškia. Į ką reikia žiūrėti parenkant kanalus ir kaip apskaičiuoti reikalingus parodymų kiekius.
Kas pateikiama media plane, kampanijos mechanika laike, bendras pasiekiamumas per skirtingus kanalus.
12.45 - 13.30Pietūs
13.30 - 14.30Kampanijos įgyvendinimas, optimizavimas, rezultatai
Administravimo sistemos: AdForm, Gemius Direct Effect, Doubleclick. Optimizavimas (Capping, akseleravimas, susiaurinimas/praplėtimas)
14.30 - 15.00Programmatic Advertising
Kas yra Programmatic (Google, FB, Adform DSP), kuo jie skiriasi ir kaip juos naudoti.
15.00 - 15.15Kavos pertraukėlė
15.15 - 16.45Rezultatų pateikimas: ataskaitos, kliento edukavimas, komentarai
Atvejo analizė (kampanijų rūšys, jų ataskaitos).
16.45 - 17.00Klausimai, atsakymai, diplomų įteikimas

Rytis Meškauskas

VU Informatikos bakalauras, VU TVM tarpautinio marketingo ir prekybos magistras. Nuo 2012 gruodžio yra įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu. Su Google AdWords ir Analytics sistemomis dirba nuo 2007 metų. Google Analytics bei Google AdWords Individual Qualification.

Kasdieninė veikla: Komunikacijos internete planavimas, vykdymas, analizė ir optimizavimas. Ilgametis darbas su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt.

Povilas Goberis

Daugiau kaip penkerius metus Povilas konsultuoja ir edukuoja Lietuvos interneto rinkos dalyvius internetinės reklamos ir komunikacijos, kampanijų optimizavimo, tyrimų bei auditorijos elgsenos analizės klausimais. Pagrindinės interesų sritys: inovatyvių digital sprendimų paieška, kūrimas ir diegimas tokiems klientams kaip Delfi, Omnitel, Vizeum, OMG ir kt.

Gedgaudas GirončikasGedgaudas Girončikas

4 metų patirtis dirbant su skaitmeninėmis reklamomis, kampanijų planavimas, optimizavimas, RTB kampanijų paleidimas bei priežiūra, richmedia banerių paleidimas bei kūrybinių agentūrų konsultavimas. Patirtis dirbant su užsienio rinkom: Italija, Danija, Olandija, UK. Ekspertinės sritys: Programmatic reklama, Rich Media baneriai.