Google Mobile Advertising

250,00  + PVM

Seniai praėjo laikai, kai vienintelė galimybė prisijungti prie interneto buvo kompiuteris. Šiandien žmonės vis dažniau ieško informacijos išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pagalba. Nenuostabu, kad mobilios aplikacijos tampa neatsiejama išmanios eros ir skaitmeninės rinkodaros dalimi – yra apskaičiuota, kad jau 2015 m. Mobile Ad Spending pasieks 67.1 mlrd. Amerikos dolerių.

Mobile advertising – tai naujausi „Digital Academy” mokymai, parengti atsižvelgiant į augantį verslo poreikį aplikacijoms. Mokymų metu sužinosite, kaip mobilieji įranginiai keičia rinkodarą ir kokias reklamos galimybes jie atveria. „Digital Academy“ lektoriai papasakos, kokios yra mobiliųjų įrenginių konversijos, kuo jos skiriasi, kaip jas nustatyti ir sekti. Mobiliosios aplikacijos jau dabar yra puiki rinkodaros galimybė – išmok tuo pasinaudoti.

Kategorija:
X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Dėmesio! Šiuo metu jūsų pasirinktos temos atvirų mokymų neorganizuojame. Jeigu domina būtent ši tema, susisiekite el. paštu: info@digitalacademy.lt

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • Administruoji Adwords kampanijas;
  • Žinai, kas yra Analytics įrankis ir kaip veikia display reklama?
  • Norėtum duomenų analizei ir rinkodaros efektyvumo matavimui skirti daug mažiau laiko nei skiri dabar;
  • Nori geriau suprasti, kaip klientai apsisprendžia pirkti;
  • Svajoji gauti tarptautinį Mobile Advertising sertifikatą – „Digital Academy“ lektoriai padės tai padaryti.

Mokymų metu sužinosi:

  • Kuo skiriasi mobilieji ir desktop puslapiai?
  • Kaip kampanijas pritaikyti mobiliesiems įrenginiams?
  • Kaip skatinti kampanijas, skirtas mobilių aplikacijų parsisiuntimui?
  • Kaip naudoti konversijas mobiliuose įrenginiuose?
  • Kokie techniniai konversijų sekimo nustatymo aspektai?

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Google Mobile Advertising”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

2 × 5 =

LaikasTema
09.10 - 10.10Įžanga. Kaip mobilieji įrenginiai keičia rinkodarą
Trumpas mokymų pristatymas, mobilių kanalų palyginimas su kitais, vartotojų elgsena, multiscreen, skirtumai tarp m-puslapio ir aplikacijos, mobili rinkodara.
10.10 - 10.25Kavos pertraukėlė
10.25 - 11.45
Praktinis seminaras
Vartotojo kelionės mobiliame kanale kūrimas.
11.45 - 12.45Teorijos ir praktikos apibendrinimas
12.45 - 13.30Pietūs
13.30 - 15.00Reklaminės kampanijos mobiliesiems įrenginiams
Reklaminių kampanijų mobiliuosiuose įrenginiuose tipai. Kainų nustatymai ir mobiliųjų kampanijų taikymo pasirinkimai. Remarketingas mobiliuosiuose įrenginiuose. Mobiliųjų skelbimų formatai. Programėlių parsisiuntimo skatinimas.
15.00 - 15.15Kavos pertraukėlė
15.15 - 15.35Mobiliosios konversijos
Kaip pamatyti tikrąją mobiliųjų konversijų vertę? Kodėl ir kaip skiriasi konversijų matavimas mobiliuosiuose. Sėkmės mobiliuosiuose matavimas.
15.35 – 16.50Konversijų nustatymas ir rezultatų sekimas
Mobiliųjų tinklapių ir programėlių sekimo nustatymas. Mobiliųjų tinklapių rodiklių peržiūra. Programėlių naudojimo rodikliai ir analizė.
16.50 – 17.00Klausimai, atsakymai, diplomų įteikimas

Darius BagdžiūnasDarius Bagdžiūnas. Interneto projektų patirtis: 5000+ projektų, 15+ metų. Klientai: Švyturys, Lietuvos energija, Omnitel, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija Guiness, Honda, Nintendo, Diesel, Bank of Ireland ir kiti Apdvanojimai 100+: Lietuvos Metų Gaminys, Nacionalinis inovacijų prizas, Metų Interaktyvi Agentūra , “Golden Joystick Award” ir daug kitų iš reklamos/multimedia/interneto festivalių.

Rytis Meškauskas

Rytis Meškauskas.

VU Informatikos bakalauras, VU TVM tarpautinio marketingo ir prekybos magistras. Nuo 2012 gruodžio yra įvertintas Google Certified Trainer ženkleliu. Su Google AdWords ir Analytics sistemomis dirba nuo 2007 metų. Google Analytics bei Google AdWords Individual Qualification. Kasdieninė veikla: Komunikacijos Internete planavimas, vykdymas, analizė ir optimizavimas. Ilgametis darbas su vienais didžiausių e-komercijos projektų Lietuvoje: MomentCredit, Pigu.lt, LaisvalaikioDovanos.lt.