SEO

250,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: gruodžio 7 d.

 

Organinė paieška Google ir kitose paieškų sistemose yra vienas efektyviausių būdų pritraukti klientus. O kaip atsidurti aukščiausiose paieškos pozicijose? Tam yra skirtas SEO – trys stebuklingos raidės skaitmeninėje rinkodaroje. Apie SEO yra girdėjęs daugelis, tačiau retas kuris iš tikrųjų žino, kaip tai veikia.

Pasinaudok tuo – su „Digital Academy“ specialistais išmoksi optimizuoti savo svetainę ir stebėsi augantį lankytojų srautą. SEO mokymų metu susipažinsi su optimizavimo paieškos sistemoms pagrindais ir subtilybėmis, išmoksi suprasti techninius ir programinius svetainės SEO parametrus, išorinius faktorius ir visa kita, kas lemia tavo svetainės reitingą paieškų sistemose.

Mokydamasis galėsi dirbti su savo ar bet kuria kita svetaine, gausi naudingus patarimus iš specialisto, atliksi rinkos analizę, konkurencijos ir raktažodžių tyrimus. Turbūt net nereikia sakyti, kad lankytojų srauto pokyčiais galėsi džiaugtis dar tą pačią dieną.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • turi ar administruoji bet kokio tipo interneto projektą;
  • nori suprasti, kas yra SEO;
  • sieki, kad tavo svetainė būtų matoma Google ir kitų paieškos sistemų rezultatų puslapiuose;
  • į savo tinklalapį nori pritraukti kuo daugiau lankytojų ar klientų;
  • norėtum išmokti atvesti nemokamą ir tikslinį lankytojų srautą.

Mokymų metu sužinosi:

  • kaip pritraukti lankytojus iš paieškos sistemų;
  • kaip įvertinti, kiek potencialių lankytojų ir klientų galite pritraukti;
  • kokie yra svarbiausi paieškos sistemų algoritmų faktoriai;
  • kaip pradėti optimizuoti interneto svetainę;
  • kokius įrankius naudoti optimizavimo procese ir kaip pamatuoti esamas pozicijas;
  • kaip optimizavęs svetainę gali pralenkti savo konkurentus.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “SEO”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

2 × 2 =

LaikasTema
09.00 - 09.40Įžanga į SEO. Kas tai yra?
Mokymų pristatymas, susipažinimas su optimizavimu paieškos sistemoms.
09.40 - 10.00Pagrindiniai SEO faktoriai.
Kas lemia aukštesnes pozicijas paieškos sistemų rezultatuose. Pagrindinių SEO faktorių apžvalga.
10.00 - 11.00
Nuo ko pradėti? Raktažodžių tyrimas.
Susipažinimas su įrankiais, raktažodžių ir paieškos apimčių nustatymas (Google Keyword Planner).
11.00 - 11.15Kavos pertraukėlė
11.15 - 11.45Pozicijų paieškos sistemose nustatymas.
Išmoksime teisingai, greitai ir tiksliai nustatyti pozicijas paieškos sistemose.
11.45 - 12.30„Landing“ puslapiai.
Kaip kurti „Landing“ puslapius ir atlikti gerus nustatymus.
12.30 - 13.30Pietūs
13.30 - 15.00Praktika: rezultatų paieškos sistemose atvaizdavimas.
„Landing“ puslapių optimizavimas, įrankių panaudojimo praktika. Rezultatų atvaizdavimo paieškos sistemose ypatumai. „Title“ parametrų kūrimas ir geriausia praktika.
15.00 - 15.15Kavos pertraukėlė
15.15 - 16.00Praktika: meta duomenys, darbų apžvalga.
Meta duomenų kūrimas. Darbas grupėje, atliktų darbų apžvalga, klaidų nustatymas ir patarimai.
16.00 – 17.00Įžanga į išorinį SEO ir namų darbai.
Išorinių nuorodų tinklo kūrimas. Apžvelgsime populiariausius metodus, suteiksime praktinių patarimų kaip tinkamai kurti išorinių nuorodų tinklą ir kokios praktikos vengti.
17.00 – 17.30Klausimai ir atsakymai

varnas5Tomas Varnas.

Tomas daugiau kaip 10 metų, kuria, prižiūri, vysto interneto projektus. Optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) klausimais konsultuoja ir dirba su didžiausiomis Lietuvos įmonėmis. Tomas yra StartupHighway mentorius, LOGIN ir kitų renginių pranešėjas.
Nuo 2009 metų yra lyderiaujančios Lietuvoje, SEO paslaugų įmonės – GOOD ONE, UAB vadovas ir įkūrėjas. Šeštus metus įmonė teikia paieškos sistemų rinkodaros paslaugas didžiausioms Lietuvos įmonėms, vietinėje ir tarptautinėse rinkose.

5cm

Julijus Bogdanovas.

Julijus – Nuo 2009 metų lyderiaujančios Lietuvoje SEO paslaugų įmonės „Good one“ SEO projektų vadovas, skaičiuojantis 4-tus metus šioje srityje. Julijus yra sėkmingai optimizavęs daugiau nei 300 skirtingų projektų tiek Lietuvos, tiek ir užsienio rinkose.

Teko gidėti, kad mintinai moka visus Google Algoritmo atnaujinimus, tvirtai tiki išoriniu optimizavimu, o tinklalapių programinį kodą gliaudo kaip saulėgražas, nepraleidžia programuotojų klaidų, ir vadovaujasi posakiu: – „Didelių darbų sėkmė dažnai priklauso nuo smulkmenų“.