Social Media: 2 dienos

400,00  + PVM

Artimiausių mokymų datos: lapkričio 14-15 d.

 

Socialiniai tinklai pasauliniu mąstu tampa vienu pagrindinių skaitmeninių kanalų. Juose vartotojai bendrauja su draugais, gauna naujienas, pramoginį turinį. Didėjant mobiliųjų telefonų vartojimui, socialinių tinklų aplikacijose vartotojai praleidžia daugiausiai laiko. Nepaisant to, daugelio prekinių ženklų požiūris į socialinių tinklų rinkodarą yra atsiliekantis nuo tarptautinės praktikos, taip išnaudojant 1/10 visų socialinių tinklų teikiamų galimybių vystyti išmatuojamiems pardavimams tiek fizinėje, tiek skaitmeninėje erdvėje, išlaikyti lojalius vartotojus, valdyti CRM informaciją. Nė kiek neperdėsime teigdami, jog šiuose mokymuose įrodysime, jog viskas, ką žinote apie socialinių tinklų rinkodarą yra netiesa. Pateiksime labai tikslias rekomendacijas ir situacijas kaip socialinius tinklus gali išnaudoti kiekvienas mokymų dalyvis.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • esi atsakingas už komunikaciją socialiniuose tinkluose;
  • nori sužinoti, kaip efektyviai valdyti savo socialinių tinklų paskyras;
  • nori sužinoti, kaip maksimaliai išnaudoti socialinių tinklų pateikiamus skaičius;
  • perki socialinės medijos paslaugas ir nori sužinoti, ko reikalauti iš partnerių ir kaip juos nukreipti tinkama linkme.

Mokymų metu sužinosi:

  • kokios yra interneto vartojimo tendencijos Lietuvoje;
  • kokios yra socialinių medijų vartojimo tendencijos Lietuvoje;
  • kokia yra social turinio sklaidos mechanika;
  • kas sudaro social turinį;
  • kaip analizuoti jūsų vartotojo poreikius;
  • kaip valdyti social reklamą;
  • kokius svarbiausius reklamos rodiklius verta sekti;
  • kaip maksimaliai išnaudoti socialinių medijų pateikiamus skaičius;
  • kaip Facebook paversti santykių su klientais valdymo kanalu;
  • kas padeda bei trukdo socialinių medijų paskyros valdymui.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Social Media: 2 dienos”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

twenty − sixteen =

Pirmos dienos programa:

LaikasTema
09:00 - 10:15Įžanga
Pagrindinės interneto vartojimo tendencijos Lietuvoje.
10:15 - 11:15Socialinės medijos vartojimo tendencijos Lietuvoje
11:15 - 11:30
Kavos pertraukėlė
11:30 - 11:45Pasikeitusi turinio sklaidos mechanika
11:45 - 12:15Kas sudaro social turinį. Vartotojų poreikiai ir interesai
12:15 - 12:45Praktinė užduotis
12:45 - 13:30Pietūs
13:30 - 14:00Užduoties pristatymas
14:00 - 14:20Nukreipimo galimybės ir formatų išnaudojimas
14:20 - 15:00Reklamų valdymas
15:00 - 15:15Kavos pertraukėlė
15:15 - 16:15Facebook/Instagram reklamų tipai
16:15 – 17:15Svarbiausios metrikos
Kokius svarbiausius skaičius yra verta sekti?

Antros dienos programa:

LaikasTema
09:00 - 09:30Įžanga
Trumpas mokymų pristatymas
09:30 - 09:45
Apžvalga
Trumpa 1 dienos turinio apžvalga
09:45 - 10:45Custom audiences
Pažangaus darbo su custom audiences principai
10:45 - 11:15Facebook - pagrindinis jūsų puslapis
Kaip Facebook gali būti pagrindiniu jūsų puslapiu
11:15 - 11:30Kavos pertraukėlė
11:30 - 12:00Puslapio analitika
Kaip maksimaliai išnaudoti Facebook pateikiamus skaičius?
12:00 - 12:45Komunikacijos valdymas su Facebook. Facebook kaip CRM kanalas
Kaip Facebook paversti santykių su klientais valdymo kanalu?
12:45 - 13:30Pietūs
13:30 - 13:45Praktinės užduoties pristatymas
Kaip visus elementus sujungti į integruotą visumą?
13:45 - 14:30Darbų pristatymas ir komentarai
Kas padeda/trukdo suvaldyti savo paskyros nuotaikas
14:30 – 15:30Praktinės užduoties pristatymai ir aptarimas
15:30 - 15.45Kavos pertraukėlė
15:45 – 16:30Klausimai, atsakymai, diplomų įteikimas

GytisGytis Labašauskas.

Gytis – skaitmeninių technologijų entuziastas, internetinio marketingo bei komunikacijos profesionalas.  Gytis baigė ISM vadybos ir ekonomikos universitetą, verslo vadybos ir analitikos bakalaurą. Jis buvo vienas iš nedaugelio, kurie baigė pačiais aukščiausiais balais, parašęs darbą „Digital Agentūrų procesų optimizavimas“ tema.

Šiuo metu Gytis dirba reklamos agentūroje iProspect, kurioje yra atsakingas už naujų klientų pritraukimą, teikia socialinių medijų paslaugas bei ilgalaikių ir trumpalaikių skaitmeninės komunikacijos strategijų kūrimą Baltijos šalių (Lietuva, Latvija, Estija) klientams.