Social Media: 2 dienos

400,00  + PVM

Nemokama konsultacija

Artimiausių mokymų datos: spalio 14-15 d.

 

Socialiniai tinklai yra vienas pagrindinių skaitmeninių ir rinkodaros kanalų. Beveik kiekvienas prekinis ženklas, nesvarbu ar tai būtų naujas, tik pradedantis savo produkto viešinimą ar įsitvirtinęs pasaulinio lygio žaidėjas, naudoja socialinius tinklus. Jie naudojami komunikacijai su savo esamais klientais, naujų potencialių klientų pasiekimui, prekinio ženklo žinomumo plėtrai ir pardavimų didinimui. Vis dėlto, dauguma prekių ženklų ir marketingo specialistų, neišnaudoja viso socialinių tinklų potencialo, dažnai remiasi pasenusiais mitais ir neveikiančiomis praktikomis.

Šių mokymų metu sužinosite kaip tinkamai valdyti socialinius tinklus, tokius kaip Facebook, Instagram ir LinkedIn ir jų pagalba pasiekti užsibrėžtų verslo tikslų. Per dvi mokymus dienas išmoksite tai, ko savo jėgomis mokytumėtės kelis metus:
pradedant nuo socialinių puslapio valdymo, turinio kūrimo, bendravimo su vartotojais ir baigiant efektyviu reklamos kūrimu. Išgirsite kokiomis praktikomis vadovaujasi stipriausi prekės ženklai ir gausite konkrečias rekomendacijas kaip išnaudoti socialinius tikslus jūsų norimiems tikslams. Jūsų laukia ne tik teorinės žinios, bet ir praktiniai užsiėmimai. Jeigu norite išmokti tinkamai valdyti socialinius tinklus arba pagerinti esamus įgūdžius – šie mokymai yra skirti jums.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Dėmesio! Šiuo metu jūsų pasirinktos temos atvirų mokymų neorganizuojame. Jeigu domina būtent ši tema, susisiekite el. paštu: info@digitalacademy.lt

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • jei nori prisijaukinti Facebook, Instagram ir LinkedIn kaip verslo auginimo
    platformas
  • valdai verslą ir pats prižiūri verslo socialinius tinklus;
  • esi atsakingas už komunikaciją socialiniuose tinkluose;
  • nori sužinoti, kaip efektyviai valdyti savo socialinių tinklų paskyras ir pasiekti
    užsibrėžtų tikslų;
  • nori sužinoti, kaip analizuoti socialinių tinklų pateikiamus skaičius ir priimti jais
    grįstus sprendimus;
  • perki socialinės medijos paslaugas ir nori sužinoti, ko reikalauti iš partnerių ar
    kaip juos nukreipti tinkama linkme.

Mokymų metu sužinosi:

  • kokios yra interneto vartojimo tendencijos Lietuvoje;
  • kokios yra socialinių medijų vartojimo tendencijos Pasaulyje ir Lietuvoje;
  • geriausios Facebook, Instagram ir LinkedIn praktikos padedančios valdyti ir
    auginti verslą
  • kokia yra socialių medijų turinio sklaidos mechanika;
  • kas sudaro socialių medijų turinį;
  • kaip analizuoti jūsų vartotojo poreikius ir kurti turinį skirtą tik jam;
  • kaip valdyti socialių medijų reklamą;
  • kokius svarbiausius reklamos rodiklius verta sekti;
  • kaip maksimaliai išanalizuoti socialinių medijų pateikiamus skaičius;
  • kaip Facebook paversti santykių su klientais valdymo kanalu;
  • kas padeda bei trukdo socialinių medijų paskyros valdymui;
  • kokios yra didžiausios klaidos valdant socialiniu tinklus.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Social Media: 2 dienos”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

nineteen − 11 =

Pirmos dienos programa:

LaikasTema
09:00 - 09:30Įžanga
Pagrindinės interneto vartojimo tendencijos Lietuvoje.
09:30 - 10:00Socialinės medijos vartojimo tendencijos pasaulyje ir Lietuvoje
10:00 - 10:30Socialinių tinklų paskirtis, skirtumai, tikslai ir galimybės
10:30 - 10:45Kavos pertraukėlė
10:45 - 12:30Facebook, Instagram ir LinkedIn puslapio paskirtis, valdymas, analitika ir sekėjai
12:30 - 13:15Pietūs
13:15 - 13:45Kaip kurti įtraukiantį ir parduodantį socialinį turinį? Vartotojų poreikiai ir interesai, turinio skelbimas
13:45 - 14:15Praktinė užduotis Jūsų klientų poreikių analizė ir turinio kūrimas
14:15 - 14:45Užduoties pristatymas
14:45 - 15:00Kavos pertraukėlė
15:00 - 16:00Turinio formatai. Egzistuojantys, populiariausi ir efektyviausiu turinio formatai
16:00 - 16:15Pasikeitusi turinio sklaidos mechanika
16:15 – 17:15Reklama
Reklamos paskyrų įžanga

Antros dienos programa:

LaikasTema
09:00 - 09:15Įžanga
Trumpas antros mokymų dienos pristatymas
09:§5 - 09:25
Apžvalga
Trumpa pirmos mokymų dienos turinio apžvalga
09:25 - 10:25Socialinės reklamos paskyros
Facebook/Instagram ir LinkedIn reklamos paskyrų struktūra ir efektyvus valdymas
10:25 - 10:40Kavos pertraukėlė
10:40 - 11:15Socialinių reklamų kampanijos
Socialinės kampanijos kūrimas, algoritmai ir tipai skirtingiems verslo tikslams pasiekti
11:15 - 12:15Reklamos auditorijos
Auditorijos galimybės, pasiekimas, ir pažangus planavimas. Kaip parinkti tinkamą auditoriją? Nežinomos ir žinomos auditorijos.
12:15 - 13:00Pietūs
13:00 - 13:30Reklamos formatai
Papildomi reklamos formatai socialiniuose tinkluose. Efektyvi reklamos struktūra
13:30 - 14:00Geriausios reklamos praktikos
14:00 - 15:15Praktinė užduotis
Kaip visus elementus sujungti į integruotą visumą? Reklamos kūrimas jūsų tikslui pasiekti
15:15 – 16:00Praktinės užduoties pristatymai ir aptarimas
16:00 - 16.15Kavos pertraukėlė
16:15 – 16:45Klausimai, atsakymai, apibendrinimas
16:45 – 17:00Diplomų įteikimas

Igoris Voičenica

Igoris – skaitmeninio marketingo ekspertas, praktikas ir strategas, specializuojantis
ties efektyviais rinkodaros principais. Prieš 7 metus pradėjęs savo karjerą Olandijos
startuolyje, šiandien Igoris yra globalios skaitmeninės agentūros iProspect verslo
vystymo ir strategijos vadovas. Jis rūpinasi naujų klientų pritraukimu bei esamų
klientų tokių kaip Pigu, Tele2, Deeper Sonar skaitmenine rinkodaros strategija ir
pardavimų didinimu. Igoris yra dažnas marketingo konferencijų pranešėjas ir
skaitmeninės rinkodaros seminarų vedėjas.