Website for Conversions

250,00  + PVM

Interneto svetainė – tai ne tik dažnai pirmasis kliento įspūdis apie tavo įmonę ar produktus. Tai ir vieta, kur įvyksta pardavimas. Gali kurti efektyviausias skaitmeninės reklamos kampanijas, atvesti tūkstančius lankytojų į savo interneto svetainę, tačiau kaip padaryti, kad jie apsispręstų pirkti?

Būtent į šį klausimą atsako mokymai „website fundamentals“. „Digital Academy“ lektorius, tikras savo srities profesionalas, pristatys ir leis praktiškai išbandyti metodologiją, kuri padeda suvaldyti internetinio projekto kūrimo detales. Mokymo metu sužinosi, kas yra turinio rinkodara, kokie yra vartotojų poreikiai ir kokie yra geros interneto svetainės kūrimo elementai. Teorines žinias iš karto versi praktinėmis – nustatysi ir susiaurinsi tikslinę auditoriją, įvardinsi vartotojų poreikius ir juos susiesi su savo verslo tikslais.

Po mokymų galėsi sukurti tokį tinklapį (aplikaciją, parduotuvę, portalą ir pan.), kuris atras kelią ne tik į kliento širdį, ber ir jo piniginę.

X
--
--
--

--

Renginio aprašymas

--

Daugiau
Adresas

--

Laikas

--

Renginį organizuoja

--

X

Aprašymas

Šie mokymai skirti tau, jeigu:

  • turi arba administruoji bet kokio tipo interneto projektą;
  • dirbi arba domiesi e –komercijos sritimi;
  • nori sužinoti, kaip paversti aukštą lankomumą į aukštą konversiją.

Mokymų metu sužinosi:

  • kas yra turinio rinkodara;
  • kaip sukurti gerą interneto svetainę;
  • kaip nustatyti tikslinę auditoriją;
  • kaip suprasti vartotojų poreikius ir juos susieti su savo verslo poreikiais.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Website for Conversions”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

4 × 1 =

LaikasTema
09:00 – 09:10Įžanga
Trumpas prisistatymas, dienos programa, pasiskirstymas į komandas.
09:10 - 09:30Įvadas į komunikaciją skaitmeniniais kanalais
Įvadinė paskaita apie technologijų vietą ir pritaikymą šiuolaikiniame pasaulyje. Kokios žinios yra reikalingos, kad kurti vertę skaitmeniniame pasaulyje. Proceso svarba aukštos kokybės rezultatui gauti.
09:30 - 10:00Vartotojo paveikslas
Pirmas žingsnis: tikslinės auditorijos nustatymas. Teorinė paskaita, kurios metu vartotojai supažindinami su segmentavimo ir prioritetizavimo svarba interneto projektuose. Pristatomas "Personas" metodas. Pusė paskaitos teorija, kita pusė atvejų studijos.
10:00 - 10:15Kavos pertraukėlė
10:15 - 11:00Tikslinės auditorijos
Savarankiškas darbas.
Kiekviena komanda gauna produktą/prekinį ženklą, pasirenka tris svarbiausiams auditorijas, prioritetizuoja svarbumo tvarka ir dirba pagal "Personų" metodiką
11:00 - 11:30Tikslinės auditorijos
Komandų rezultatų pristatymai
11:30 - 12:00Vartotojų poreikiai
Antras žingsnis: vartotojų poreikiai. Teorinė paskaita, kurios metu kalbame apie vartotojų poreikių tenkinimo, kaip vieno svarbiausių dalykų internetiniame projekte įsivardinimą. Pusė paskaitos teorija, kita pusė atvejų studijos.
12:00 - 12:45Vartotojų poreikiai
Savarankiškas darbas.
Kiekviena komanda pasirinktai tikslinei auditorijai identifikuoja svarbiausius poreikius ir juos prioritetizuoja svarbumo tvarka.
12:45 - 13:30Pietūs
13:30 - 14:00Vartotojų poreikiai
Kiekviena komanda pristato savo rezultatą.
14:00 - 14:30Verslo tikslai
Trečias žingsnis. Poreikių susiejimas su verslo tikslais. Teorinė paskaita apie tai, kad vien poreikius patenkinti neužtenka, o reikia dar ir pasiekti versto tikslus. Kaip poreikiai dera su verslo tikslais. Čia paliesime ir unikalaus pranašumo (arba konkurencijos) aspektą. 50 % teorija, 50 % atvejų studijos.
14:30 - 15:00Verslo tikslai
Savarankiškas darbas.
Kiekviena komanda pasirinktai tikslinei auditorijai ir jos poreikiams bei verslo tikslams sudėlioja vartotojo žingsnius į vartotojo patirties logiką.
15:00 - 15:15Kavos pertraukėlė
15:15 - 16:00Verslo tikslai
Kiekviena komanda pristato savo rezultatą.
16:00 - 16:30Puslapio sudėliojimas
Kaip vartotojų poreikiai ir verslo tikslai papildo vienas kitą.
16:30 - 17:15Puslapio sudėliojimas
Savarankiškas darbas.
Komandos pabaigia savo praktinę užduotį.
17:15 - 17:45Puslapio sudėliojimas
Kiekviena komanda pristato savo rezultatą.
17:45 - 18:00Pabaiga ir diplomai

bagdziunas5Darius Bagdžiūnas, UAB „Gaumina“ direktorius.

Interneto projektų patirtis: 5000+ projektų, 15+ metų.

Klientai: Švyturys, Lietuvos energija, Omnitel, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija Guiness, Honda, Nintendo, Diesel, Bank of Ireland ir kiti

Apdvanojimai 100+: Lietuvos Metų Gaminys, Nacionalinis inovacijų prizas, Metų Interaktyvi Agentūra , “Golden Joystick Award” ir daug kitų iš reklamos/multimedia/interneto festivalių.

Paskaitos 250+: Digital Media Engagement, Mindtrek, University College London, TEDx, MIPTV Cannes, First Digital Marketing Brussels, Bahrain Egovernment Forum, UK Nordic Baltic Summit

Straipsniai 250+: Herald Am, BBC, The Economist, Business & Finance, Social Media Citizen, Verslo žinios, Verslo klasė, BZN Start, Lietuvos rytas ir kt.

Žiuri narys reklamos ir internetinių sprendimų festivaliuose 15+: EUROPRIX Multimedia Awards 2008, 2010, Irish Web Awards 2009, Young Cannes Lions 2009, Omnitel Mobile App Workshop 2010, Белый Квадрат 2011 Login 2011, 2013, 2015, World Summit Award 2012, 2013, 2014, Kiev Advertising Festival 2013, Naujasis knygnešys 2014 ir kt.