Išsirinkite mokymų paketą

Juodasis Meniu viršuje - mokymų paketai. Jie sudėlioti pagal skirtingas pozicijas darbe, kad sužinotum kuo daugiau savo veiklai aktualių dalykų. Mokymai išdėstyti logine seka, pradedant nuo pačių žemiškiausių ir baigiant trupučiu raketų mokslo. Pasirink sau artimą temą ir imk daugiau mokymų už mažiau pinigų.

Bijai žinių perkrovos ir nori tik vieno konkretaus mokymo? Rinkis iš Baltojo Sąrašo žemiau, dėkis į krepšelį ir ateik! Bus brangiau, bet tiksliau.

SUNKU IŠSIRINKTI?

Uncategorized

Rezultatų: 4

  • Google Tag Manager Advanced: 2 dienos

    Google Tag Manager Advanced: 2 dienos

    400,00  + PVM

    Artimiausių mokymų datos: karantino laikotarpiu mokymai nevyks. Situacijai pasikeitus, tęsime veiklą pagal įprastą grafiką.

     

    Google Tag Manager Fundamentals mokymams sulaukus didelio susidomėjimo, pristatome GTM Advanced dviejų dienų kursą norintiems dar labiau pagilinti žinias. Šių mokymų metu parodysime įvairių GTM gudrybių, kurios tau atvers naujus web-tracking‘o horizontus. Sužinosi, kaip bendrauti su kolegomis programuotojais, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas rezultatas. Iš arti pamatysi, kaip keliauja duomenys, kaip patikrint, ar viskas atlikta tinkamai. Tokius iššūkius kaip Enhanced Ecommerce perkąsi, kaip riešutus. Kaip ir GTM Fundamentals mokymų atveju, Advanced kursas  yra kupinas praktinių užduočių. Mūsų tikslas suteikti ne tik teorines, bet ir praktikes žinias, kurias tuoj pat galima pritaikyti praktikoje.

    Į krepšelį
  • Brand Identity

    Brand Identity

    250,00  + PVM

    Prekės ženklo strategija ir vizualinis identitetas

    Pasauliniai tyrimai rodo, kad bendrovių, daug investavusių į rinkodarą ir reklamą, bet prieš tai nepasirūpinusių savo prekės ženklo identitetu, investicinė grąža nėra didelė. Puiki ženklodaros strategija potencialius klientus paverčia nuolatiniais, nes pasiūlo geriausią problemos sprendimą, ne tik produktą. Jūsų produktas/paslauga ir logotipas nėra prekės ženklas. Prekės ženklas yra jūsų bendrovės asmenybė, kuri nebūtinai siūlo unikalų produktą, bet pati yra unikali tuo dėl ko egzistuoja, kodėl ir kaip kuria savo produktus ar paslaugas, kokiems žmonėms tai siūlo. Pažvelkite į save veidrodyje ir pasakykite dėl kokios priežasties gyvenate? Tą patį padarykite su organizacija – dėl kokios priežasties ji buvo įkurta? Jeigu negalite apibrėžti savo prekės ženklo, to nepadarys ir jūsų klientai. Arba ją apibrėš kažkas kitas – tarkim, jūsų konkurentai.

    Šiuose mokymuose turėsite galimybę pažinti visus prekės ženklo identiteto kūrimo etapus. Praktinių užduočių dėka išgryninti jau esamo arba naujai kuriamo prekės ženklo identitetą.  Kai turėsite aiškią prekės ženklo poziciją, pereisite prie vizualinio identiteto formavimo – mokysitės ne tik tiksliai suformuluoti užduotis kūrybinei komandai, bet ir naudodamiesi lektorių pateiktais įrankiais pamėginsite prekės ženklo vizualinį stilių ir priemones skirtingiems kanalams sukurti patys. (Facebook cover`ius, moodboard`us, foto, vaizdus socialiniams tinklams ir pan.).

    Į krepšelį
  • YouTube Video Advertising

    YouTube Video Advertising

    250,00  + PVM

    Reklamoje karaliauja vaizdas. Įtraukiantys video klipai, netikėti spaudos maketai, įdomūs plakatai ar vaizdo skydeliai – visa tai prikausto dėmesį ir kuria emocinį ryšį su prekės ženklu. Bet net ir įtaigiausiai reklamai reikia efektyvių reklamos kanalų, tokių kaip YouTube.

    Youtube jau seniai nėra tik mėgėjiškų video galerija. Tai vieta, kurioje prekių ženklai patys siūlo įtraukiantį turinį, nuožmiai konkuruoja dėl dėmesio ir aktyviai bendrauja su savo vartotojais. Tai vieta, kurioje vartotojai praleidžia vis daugiau laiko – kas minutę čia įkeliama 300 valandų naujo turinio. Ir todėl tai yra vieta, kurioje reikia išmokti reklamuotis. „Digital Academy“ lektoriai atskleis įkvepiančių reklamų paslaptis, papasakos, kaip uždirbti pinigų iš YouTube kanalo ir išmokys, kaip planuoti ir įgyvendinti vaizdinės reklamos kampanijas.

    Mokydamasis teoriją derinsi su praktika, o pabaigoje laikysime YouTube Video Advertising sertifikatą. Video yra įtaigiausias skaitmeninės reklamos žanras – išmok tuo pasinaudoti.

    Į krepšelį
  • Google Mobile Advertising

    Google Mobile Advertising

    250,00  + PVM

    Seniai praėjo laikai, kai vienintelė galimybė prisijungti prie interneto buvo kompiuteris. Šiandien žmonės vis dažniau ieško informacijos išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių pagalba. Nenuostabu, kad mobilios aplikacijos tampa neatsiejama išmanios eros ir skaitmeninės rinkodaros dalimi – yra apskaičiuota, kad jau 2015 m. Mobile Ad Spending pasieks 67.1 mlrd. Amerikos dolerių.

    Mobile advertising – tai naujausi „Digital Academy” mokymai, parengti atsižvelgiant į augantį verslo poreikį aplikacijoms. Mokymų metu sužinosite, kaip mobilieji įranginiai keičia rinkodarą ir kokias reklamos galimybes jie atveria. „Digital Academy“ lektoriai papasakos, kokios yra mobiliųjų įrenginių konversijos, kuo jos skiriasi, kaip jas nustatyti ir sekti. Mobiliosios aplikacijos jau dabar yra puiki rinkodaros galimybė – išmok tuo pasinaudoti.

    Į krepšelį

Rezultatų: 4